ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הרצוג: דנתי עם מנדלבליט על החביתה והסלט

יו"ר המחנה הציוני נשא דברים בכנס לשכת עורכי הדין, התייחס לחקירה בעניינו ותקף חזיתית את שרת המשפטים איילת שקד

הרצוג בכנס. צילום: קובי הר צבי
הרצוג בכנס. צילום: קובי הר צבי

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס הצהריים (ב) בכנס לשכת עורכי הדין באילת לבדיקה בעניינו ברשויות החוק וכן לתמונה שהופצה בה הוא נראה סועד ארוחת בוקר יחד עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לדברי הרצוג: "דנתי עם מנדלבליט על החביתה והסלט"...

הרצוג התייחס לחשד בשחיתות בעניינו ואמר: "כל מי שעבד לצידי יודע שאני מקפיד על שקיפות, הגינות וניקיון ציבורי. הרי כל חיי טענו נגדי שאני לא נותן לזוז, שאני לא מעגל פינות, שאני לא משתתף בקומבינות, בדיוק בגלל זה אמרו עלי חנון, ובריון טלוויזיה אפילו גידף אותי בשפה מטונפת. אבל מסתבר שכמו שיש משטרת התנועה ומשטרת הגבולות, יש בשנים האחרונות גורמים שמנסים להכתיב למשטרה יחידה חדשה: משטרת הקמפיין".



"השיטה חוזרת על עצמה שוב ושוב: תמיד ערב בחירות או כשקואליציות כושלות מאיימות להתפרק, צצה תלונה, מיד יופצו מאות אלפי ווטסאפים עם מידע בלעדי וסודי, מיד יעופו לאוויר שמועות והמצאות ועלילות דם, ותמיד יקום אחד המועמדים שיגיד שממש כואב לו הלב, והשני יגיד שהוא מתייסר, והשלישי יגיד שזה לא הוא וכך עובדת שיטת חיסול-סיכול החדשה. אני לא אתן לזה לקרות, ואני לא אתן לאף אחד להקים לנו כאן משטרות קמפיין!"

הרצוג תקף את שרת המשפטים איילת שקד ואמר: "אנחנו בכלל הגענו לעידן שבו הזנחנו את כל הערכים שלנו לטובת קמפיינים. רק לפני שבוע יצאה ממשלת ישראל לקמפיין נגד בית המשפט שלה. המדינה היחידה בעולם שבה מנהלת ממשלה מסע הסתה מאורגן וממומן נגד בית המשפט שלה וזה למה? כי בית המשפט הזה, המנותק הזה, המורם מעם הזה, היהיר הזה, העז לומר שהגז הנמצא באדמה לא שייך לראש הממשלה ולאנשיו אלא שייך לכולם, ודחה את המתווה של האיש שתמיד משיג מה שהוא רוצה... אז מה הוא עשה? יצא לקמפיין! נגד בית המשפט של המדינה שלו. שמענו את שרת המשפטים! שרת המשפטים! זו שאחראית לשמור ולהגן בחירוף נפש על הפרדת הרשויות ועל עצמאות בית המשפט, הפכה למובילת הקמפיין. נושאת דגל חיסול בג"צ. תגידו – התחרפנו לגמרי?! שר המשפטים בנאום תוכחה מסוכן וחסר מעצורים נגד בית המשפט?! זו עבירה על הפרדת הרשויות ועל עצמאותו של בית המשפט".
יצחק הרצוג איילת שקד אביחי מנדבליט בדיקה שחיתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד