ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

אם המחבלת: "הסכין? בשביל סלט"

אם המחבלת מראש העין, בטוחה שלא מדובר בפיגוע: "היא בזמן האחרון בדיאטה וזקוקה לסכין כדי לחתוך פירות"

הפיגוע בראש העין
הפיגוע בראש העין

סכין לירקות: אם המחבלת שביצעה אתמול (א) את פיגוע הדקירה בראש העין טוענת כי בתה לא התכוונה לבצע פיגוע והסכין בה נופפה, נועד להכנת סלט, כך בדברים לערוץ 2 הערב.

האם המתגוררת בשכונת הבדואים בכפר קאסם, אמרה כי: "הבת שלי עושה דיאטה וכל הזמן יש בתיק שלה פירות וסכין לחתוך את הפירות, לעשות סלט. אני לא יודעת מה קרה לה בדרך. מי דיבר איתה בדרך? את זה אנחנו לא יודעים עד עכשיו".

עוד הוסיפה כי: "חס וחלילה פיגוע. אנחנו לא בשטחים, אנחנו חיים בארץ, איך אני אבגוד במדינה? אתה יודע כמה פעמים אמרה לי 'אמא, אני אוהבת לחיות עם יהודים, יותר טוב מערבים'?".

פרקליט המחבלת עו"ד איהאב ד'לג'ולי טען גם הוא כי "המעשים המיוחסים לה הם לא נכונים. אני מטיל בהם דופי. חשתי צורך ממש מוחשי ומיידי שהיא תיבדק בדיקה פסיכיאטרית".




האירוע החל אתמול סמוך לשעה 13:04 אז התקבל דיווח על אירוע דקירה ברחוב המלאכה 17 בראש העין. מאבטח בבניין משרדים סמוך שמע צעקות מכיוון הכביש וזיהה אישה אוחזת בסכין צורחת ומנסה לדקור אישה אחרת.

המאבטח רץ לכיוון הדוקרת, שלף את אקדחו והצמיד אותו לראשה ובסיוע שני אזרחים שהיו במקום ריתקו אותה לקרקע והוציאו את הסכין מידה וסכין נוספת שהייתה על גופה.

צוות סיור של משטרת ישראל שהיה במקום עצר את הדוקרת וסייע בפינוי הדקורה תושבת כפר סבא בת 30 במצב קל לבילינסון עם פציעות בכתף. החשודה תושבת כפר קאסם בת 23 הועברה לחקירה.

חובש בכיר מד"א אלי פכטר שטיפל בפצועה סיפר: "כשהגעתי למקום כוחות הביטחון הובילו את הפצועה לאמבולנס כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפצע דקירה בגפיים. מיד הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימום ופיניתי אותה במהירות לבי"ח בלינסון כשמצבה מוגדר קל ויציב".
ראש העין פיגוע מחבלת טרור כפר קאסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד