י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בעלזא תכבוש הערב את 'ארנה' • הלו"ז המלא

כלל חסידי בעלזא יעלו הערב לאצטדיון ארנה בירושלים, למעמד היסטורי שכמותו לא נערך כבר שנים • כל הפרטים - וסדר היום

אצדטיון ארנה בירושלים. צילום: פלאש 90
אצדטיון ארנה בירושלים. צילום: פלאש 90

לאחר חודשי היערכות, חסידי בעלזא יחגגו הערב (ד') במעמד היסטורי - התוועדות המרכזית לכלל חסידי בעלזא, באצדטיון 'ארנה' בשכונת מלחה בירושלים, בהשתתפות אלפי החסידים מכל רחבי תבל ובראשות האדמו"ר.

בחסידות בעלזא מציינים בהתרגשות את האירוע הערב, שמעלה זיכרונות מהמעמד הקודם שנערך מלפני יותר מ-25 שנה, בחודש חשוון תשמ"ט, כאשר נערכה לראשונה 'ההתוועדות העולמית דחסידי בעלזא' בהשתתפות אלפי חסידים מכל רחבי העולם שבאו מכל קהילות בעלזא, לכבוד שמחת בית בעלזא - שמחת בר המצווה של בנו יחידו של האדמו"ר, הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח.

במעמד ההיסטורי הערב, צפויים להשתתף המוני חסידי בעלזא מרחבי הארץ, כאשר ברחבי הארץ והעולם יתקיימו שידורים חיים מכל מהלך האירוע, ובהם ישתתפו רבבות חסידי בעלזא בכל רחבי העולם.

מקהלת בעלזא האחים אלתר מאיר ודודי קאליש בהכנות להתוועדות


'בחדרי חרדים' מגיש את הלוח זמנים המלא של הוועידה.

האירוע ייפתח בבשעה 20:00 עם תפילת ערבית, דלתות הכניסה יהיו פתוחים לקהל החל מהשעה 18:20. הכניסה למתחם ארנה תתאפשר אך ורק באמצעות כרטיס כניסה אישי אשר הובא לידיהם של אלפי חסידי בעלזא, באמצעות נציגי "מרכז מוסדות בעלזא" באר"י, ארגון הגג הדואג לרווחתם ולקיומם של אלפי לומדי מוסדות התורה והחינוך של חסידות בעלזא בארץ ישראל.

הערב ייפתח במסכת נאומים שייפתחו על ידי הרב מיכל הלברשטם חבר מועצת עיריית ירושלים. לאחר מכן תוצג יצירה המרהיבה, "מה נשתנה?!" על כוחו וסגולתו של "בעלזער חסיד", בשילוב תכנית מוזיקלית על עברה המפואר בחצר הקודש בעלזא ופריחתה מחדש עד היום, תחת נשיאותו של כ"ק האדמו"ר.

את נאום הכבוד ישמיע הגאון רבי פנחס פרידמן ראש הכוללים של בעלזא. בשיאו של המעמד, יגישו לאדמו"ר "מנחת תודה" מרגשת ומיוחדת בשם אלפי חסידי בעלזא מכל רחבי העולם, ובה אלפי שעות ודפי תורה בריבוי הכמות והאיכות, עם קבלות טובות שקיבלו עליהם מצעירי וזקני החסידים, כמתנת הוקרה לאדמו"ר לכבוד המעמד.

על הצד המוזיקלי מקהלה מורחבת ומיוחדת דחסידי בעלזא, יחד עם מקהלת הילדים - פרחי בעלזא, בניצוחו של הרב אלתר מאיר קאליש ואחיו דודי קאליש, וכן הבעל מנגן רבי ירמיה דמן.

בוועדה המכינה מסרו כי נשלמו כל ההיערכויות לקראת ההתוועדות. במשך התקופה האחרונה פעלו כל הצוותות של העסקנים המסורים בכוחות מתוגברים, ונערכו בשלל מטות להצלחת האירוע הענק.
בעלזא התוועדות ארנה מנחת תורה דודי קאליש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד