כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תביעה נגד לניאדו: חבישת התינוק המהול, גרמה נזק

בית החולים נתבע על ידי הורים שאשפזו את בנם לאחר הברית, וחבישה שלא כפי הנהלים - גרמה לו לנזק בלתי הפיך

ברית מילה, למצולם אין קשר לכתבה
ברית מילה, למצולם אין קשר לכתבה

תביעה - ב'לניאדו' חבשו פעוט מדמם לאחר ברית מילה, בניגוד לפרקטיקה הרפואית. בתביעה, אותה הגישה משפחתו, נטען כי הפעוט החל לדמם באופן מאסיבי לאחר ברית המילה שעבר בגיל 8 ימים, והוריו פינו אותו לבית החולים לניאדו בנתניה.

מהרישומים הרפואיים עולה כי האורולוג שבדק את הפעוט החליף את התחבושת הרגילה שהניח המוהל - בתחבושת לחץ עם חומר עוצר דימום, והפעוט אושפז למשך הלילה.

בתביעה, אותה הגישה עו"ד עדי אברג'יל-ברוורמן ממשרד עו"ד פייל ושות', בשם המשפחה, נטען שלמרות שתוך זמן קצר פסק הדימום, צוות בית החולים לא הסיר את תחבושת הלחץ מהפעוט,
ושחרר אותו לביתו למחרת כשהתחבושת עדיין על גופו. המוהל שהגיע לבית המשפחה לביקורת, הופתע לגלות את תחבושת הלחץ, והחליפה מיד בתחבושת רגילה, אלא שהנזק כבר נעשה – ונמק פשה במקום.

התינוק הובהל לשורה של בדיקות וטיפולים כירורגיים, בין השאר בבית חולים מאיר, שם נותח בהרדמה כללית. לתביעת המשפחה, צורפה חוות דעתו של ד"ר לאונרדו סיפלוביץ, מומחה לכירורגיה כללית וילדים - אשר קבע כי צוות בית החולים פעל בניגוד לפרקטיקה הרפואית המקובלת, וגרם ישירות לנכות ממנה סובל הילד.

עו"ד אברג'יל מפייל ושות', הגישה לאחרונה בשם הילד ומשפחתו, תביעת נזיקית נגד ביה"ח לניאדו על סך 2.5 מיליון שקלים. התביעה נדונה בימים אלה בבימ"ש השלום בנתניה.

מבית החולים לניאדו נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "כתב התביעה התקבל בימים אלה. אנו לומדים את הפרטים ונגיב במפורט בבית המשפט בו מתנהל ההליך".
בית חולים לניאדו נזק רפואי ברית מילה ברית מילה נמק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד