י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: מסר מדהים של הרבנית קולדצקי בשם הרב שטיינמן

הרבנית קולדצקי תליט"א בפגישה עם מארגנות 'שמור', העוסק בעידוד הקדמת הדלקת נרות שבת, מסרה מסר מאת מרן הגאון הרב שטיינמן שליט"א: "ישועת הדור הינה בהקדמת הדלקת נרות שבת"

נרות שבת - אילוסטרציה. צילום: יוהנה גירון/פלאש90
נרות שבת - אילוסטרציה. צילום: יוהנה גירון/פלאש90



הרבנית קולדצקי מפרסמת השבוע את דבריו הנפלאים של מרן הרב שטיינמן שליט"א, כי "ישועת הדור האמיתית טמונה בהקדמת הדלקת נרות השבת".



המילים המעודדות נשמעו בפגישה מיוחדת של הרבנית עם מארגנות ארגון 'שמור', והתבשרה על הצטרפות אלפי נשים צדקניות למיזם הקדמת הדלקת הנרות.

בדבריה המרגשים הכבירה הרבנית בברכות למקדימות את כניסת השבת. "חשוב שתדענה נשים יקרות, כי 10 הדקות בהן הקדמתן את הדלקת נרות מסוגלות לישועה. ברגעים גדולים אלו אתן יכולות לבקש הכל ומשאלותיכן תתגשמנה בעז"ה". הוסיפה בהתרגשות.

מיזם 'שמור' שהוקם לפני מספר חודשים בברכתה של הרבנית קולדצקי תחי', מעודד נשים צדקניות להקדים את כניסת השבת ב-10 דקות ולהביא ברכה לביתן.

במסגרת המיזם מקבלות המנויות תזכורות לגבי זמני ההדלקה המוקדמים, סיוע בטיפים לניצול הזמן בערבי שבתות וחגים מהיועצת הארגונית יעל זלץ ומעטפת תמיכה וגיבוש, המסייעים בהתמודדות עם האתגר המופלא.

הפעילות ב'שמור' מגוונת ומעניינת. בכל שבוע מקבלות הנשים שלוש תזכורות טלפוניות המסייעות להן לתכנן את הזמן לקראת שבת ולהכניסה באווירה נעימה. כל אחת שזוכה להדליק נרות מוקדם נכנסת להגרלה על מוצרים לבית, ואחת לכמה חודשים מוזמנת עם שאר חברות הארגון למפגש חוויתי בנושא השבת.

כאמור, לאחר הפגישה המרגשת בה נודע ביתר שאת על חשיבות הקדמת הדלקת נרות, הוחלט בארגון לפרסם את הדברים, כדי לזכות נשים צדקניות בכבוד השבת ובהכנסת ברכה לביתן.

הרב שטיינמן הרבנית קולודצקי הדלקת נרות הדלקת נרות מוקדמת ישועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד