י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

היקב הישראלי המעוטר ביותר - ברקן

ברקן - היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות והוא זכה עד כה ב-180 מדליות

היקב הישראלי המעוטר ביותר - ברקן

במחקר שנערך על ידי מכון המחקר היוקרתי שיבר ריסרצ' (Schieber Research) נמצא כי ברקן הוא היקב הישראלי המעוטר ביותר, זכה להכי הרבה מדליות זהב וזהב כפול בתחרויות יין בינלאומיות.

למעלה מ-25 שנים, היינות של יקבי ברקן משתתפים בתחרויות יין בינ"ל רבות. תחרויות חשובות, שמתקיימות בצרפת, אנגליה, קנדה וכמובן גם תחרויות בינלאומיות המתקיימות בישראל. הם זוכים ברציפות בשלל מדליות, פרסים יוקרתיים ולהכרה והערכה רבה. הייננים של ברקן כבר קנו להם שם עולמי, בזכות איכויות היין ובזכות השילובים הנועזים בין הזנים. עד היום זכה היקב במעל 180 מדליות.

יקבי ברקן חולשים על מעל 10,000 דונם של כרמים בכל אזורי הגידול בארץ. בכרמים, פרוסים עשרות זנים, כאשר כל זן מותאם לאזורי הגידול הטובים ביותר עבורו. הכרמים פזורים, ממצפה רמון, לאורך הנגב אל חבל לכיש וממנו אל מישור החוף, מכאן אל לב הארץ, השפלה הפנימית ושפלת יהודה, ועולה צפונה אל הגליל העליון ורמת הגולן. הפריסה הארצית מאפשרת מגוון רחב ביותר של טעמים ואיכויות.

מנכ"ל יקבי ברקן: "בשנת 2000, בנינו יקב חדש ומשוכלל בקיבוץ חולדה שבשפלת יהודה, המתוכנן לצרכי המאה ה-21 ומצויד באמצעי הייצור מהמתקדמים בעולם. היקב כולל מעבדות, חוות מכלים גדולים, מרכז מילוי ואחסון ומרכז שיווק ולוגיסטיקה. בזכות המגוון העצום של זני הענבים ואזורי הגידול, שיטות התסיסה ולמעלה מ - 5000 חביות עץ אלון מסוגים שונים, יקב ברקן הוא אחד היקבים המובילים. הייננים שלנו משקיעים רבות ומחפשים תמיד לעשות את היינות הטובים ביותר, לכל טווח מחיר, עבור כל צורך וכל צרכן. אנחנו שואפים למצוינות ולא מתפשרים על איכות הענבים והיין. לכן, לא מפתיע כי היינות שלנו זכו במעל 180 מדליות בתחרויות בינלאומיות".

ביקבי ברקן מאמינים שלכל אחד זכות ליהנות מבקבוק יין טוב, בכל רמת מחיר, לכל אירוע ועבור כל “צורך”. לשם כך, עמלים ביקב על ייצור סדרות ברמות מחיר שונות. נכון להיום, מציע היקב 7 סדרות של יינות ישראליים מובחרים:

1. סופרייר – יין הדגל של ברקן. סדרת העילית Superieur מייצגת את פסגת ההישגים של ברקן בתחום ייצור היין ומציגה יינות מורכבים ומשובחים מהענבים המובחרים ביותר ובחביות האיכותיות ביותר.
2. אלטיטיוד - סדרת אלטיטוד היוקרתית של ברקן, מעניקה אפשרות ייחודית להשוואה בין שלושה יינות קברנה סוביניון מאותה שנת בציר, שעברו תהליכי הכנה ויישון זהים ונבצרו משלושה כרמים בגבהים שונים.
3. אסמבלאז' – סדרה של בלנדים יוקרתיים מאזורי גידול שונים.
4. ספיישל רזרב – הסדרה מאחדת את יינות הפרימיום הזניים של היקב.
5. רזרב - סדרת יינות זניים, המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים.
6. קלאסיק – סדרת יינות זניים קלאסיים, המרכיבים את סל היינות האיכותיים ברוב המדינות יצרניות היין.
7. פרימייר – סדרה המציעה ללקוח יינות צעירים ומרגשים. יינות אלו פירותיים וקלילים. ביינות, דגש מיוחד על המאפיינים האזוריים של כל אחד מהזנים הגדלים במגוון כרמי היקב.
יקבי ברקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד