י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השליטה בחינוך העצמאי: "אין לחסידים ייצוג"

עם פתיחת ועידת דגל התורה, מאשימים ב'שלומי אמונים': "חבל ש'דגל התורה' נוקטת איפה ואיפה בכל הנוגע לדאגתה לשותפות הוגנת עם אגודת ישראל"

פרוש ואשר בימים טובים יותר. צילום: פלאש 90
פרוש ואשר בימים טובים יותר. צילום: פלאש 90

בצל פתיחת ועידת 'דגל התורה' היום (ג) המלון צפורי בכפר בחפץ חיים וההערכה כי בועידה יועלו טענות קשות על אי קיום החוק הנורבגי מצידה של סיעת שלומי אמונים, אומר גורם בכיר ב'שלומי אמונים' המעורה בפרטי הוויכוח סביב מוסדות ה החינוך העצמאי' ל'בחדרי חרדים' כי "חבל ש'דגל התורה' נוקטת איפה ואיפה בכל הנוגע לדאגתה לשותפות הוגנת עם אגודת ישראל".

"רוממות המספרים בפיכם, השכם והערב אנו שומעים על העוול שנעשה ל'דגל התורה', אך למעשה כאשר זה מגיע ל'חינוך העצמאי' אין כלל ייצוג לציבור החסידי - על אף ההסכמים המפורשים שנחתמו עמם".

לדבריו, "שמונה שנים עברו מאז ההסכם על החינוך העצמאי בנובוטל, אולם 'דגל התורה' בחרה לעשות עוול לציבור החסידי ולא לקיים עד עתה את ההסכם. במהלך שמונה שנים שתקנו וניסינו לעשות הכל בדרכי שלום, אך לצערינו 'דגל התורה' לא עמדה בהסכם".

הגורם מוסיף ומבהיר: "לא ביקשנו ניהול משותף, כפי שגורמים מסויימים בדגל מנסים להציג. ב'החינוך העצמאי' יש מנכ"ל לעמותה, כאשר ההחלטות בסופו של יום מגיעות לפיתחו, אך אנו מבקשים לעגן את אשר סוכם, לא ייתכן שדגל התורה ישלטו שליטה מוחלטת בחינוך העצמאי, כאשר לציבור החסידי לא יהיה ייצוג כלל", הוא מסכם על רקע התביעה שהוגשה בשבוע שעבר על ידי סגן השר פרוש לאנשי 'דגל התורה'.
מאיר פרוש ועידת דגל התורה החינוך העצמאי חלוקה חסידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד