כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

נהג אוטובוס תועד משוחח בנייד בעת הנסיעה

'בחדרי חרדים' ממשיך להלחם בסכנה: נהג אוטובוס על הקו מצפת לבני-ברק, תועד משוחח בנייד בעת נסיעה • ואיך הגיבה החברה?

נהג אוטובוס תועד משוחח בנייד בעת הנסיעה

נהג אוטובוס גדוש בנוסעים, תועד על ידי גולש 'בחדרי חרדים' כשהוא משוחח בטלפון הנייד תוך כדי נסיעה, ומסכן את שלום הנוסעים.

המקרה המתועד, התרחש ביום שישי האחרון בשעה 10:00 בבוקר. "עליתי על קו 980 של חברת נתיבי אקספרס מצפת לבני ברק" סיפר הגולש א.ג. ל'בחדרי'. "במהלך הנסיעה הנהג החזיק את הטלפון ביד ושוחח בו במשך דקות ארוכות".



לאחר קבלת הוידאו, 'בחדרי חרדים' העביר למשטרת ישראל את התיעוד בצירוף פרטי הנסיעה, שם פתחו בבדיקה. בחברת נתיבי אקספרס שם עובד הנהג, החליטו אתמול (ב) להשעות באופן מיידי את הנהג, עד לבירור העניין.

הנהג זומן לשימוע אצל מנכ"ל החברה, שם הסבירו לו את חומרת העבירה. ההחלטה לגביו תתקבל במהלך היממה הקרובה.

מחברת נתיבי אקספרס נמסר ל'בחדרי חרדים': "התלונה כבר הגיעה לחברה עוד באותו היום. החברה רואה בחומרה כל דבר שפוגע בבטיחות הנסיעה/הנהיגה ומסכנת את הנוסעים ואת משתמשי הדרך ולכן הנהג הורד מיידית מהעבודה".

יצויין כי אין מדובר בנהג ראשון של החברה שתועד משתמש בטלפון בזמן הנסיעה. כבר בעבר פורסם 'בחדרי חרדים' סרטון בו תועד נהג אוטובוס קו 992 מצפת לירושלים, ב-2 לנובמבר 2015, מחזיק את הטלפון ביד, נוהג ומשתמש במכשיר תוך סיכון חיי הנוסעים ומשתמשי הדרך. "ניגשתי לנהג וביקשתי ממנו להפסיק עם זה. הנהג, בתגובה, החל לצעוק עלי ולבייש אותי מול כולם, וסרב להפסיק להתעסק עם הנייד" סיפרה הנוסעת ל'בחדרי'.

בחברת נתיבי אקספרס, אמרו כי שהנהג כבר אינו עובד החברה. אף תיעוד זה נבדק על ידי המשטרה, אך היות והנוסעת סירבה למסור עדות, ולכן ניתנה אזהרה לנהג.

שני מקרים נוספים שפורסמו ב'בחדרי, בהם תועדו נהגים מחברת 'קווים' ו'סופרבוס' משתמשים בטלפון תוך כדי נסיעה, פתחו במשטרה בחקירה ונפתח נגדם הליך פלילי. חלקם פוטרו מעבודתם.
נלחמים בסכנה אוטובוס סכנה עבירת תנועה כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד