ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

דרעי בוועידת 'דגל': "אני מקנא בכם - הלוואי עלי כאלה בעיות"

השר אריה דרעי קונן במושב הפתיחה של ועידת 'דגל התורה' על מצבו: "הלוואי עלי כאלה בעיות כשלכם - לא שומעים את ש"ס מדברים על קיפוח, אז טוב שאתם לוקחים את זה עכשיו" • על הרחבת הממשלה: "זה לא מעשי כרגע"

צילום: עקיבא ווייס
צילום: עקיבא ווייס

בצל החקירה: יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי הופיע הערב (ג) בועידה השלישית של דגל התורה בחפץ חיים, והתייחס לבעיותיו האישיות ולאפשרות להרחבת הממשלה. כך גם למצוקות של הציבור החרדי.

השר דרעי פתח ואמר: "אמרתי לרב גפני כי בדרך לכאן, את הצעקות שלו שמענו עד ירושלים. אבל הוא עושה את זה בחיוך ובחן. אני רק רוצה לומר לכם לנציגים של דגל התורה - אל תתפעלו הרבה מהצעקות הללו, כביכול שני ח"כים מתוך ששה תדעו לכם שהשניים האלה וההצלחות שלהם כמו עשר.

"אני רוצה לכם הרב גפני והרב מקלב - אני מקנא בבעיות שלכם: הלוואי עלי כאלה בעיות, וגם לשם שינוי לא שומעים את ש"ס מדברים על קיפוח, אז טוב שאתם לוקחים את זה עכשיו".

דרעי התייחס לאפשרות הרחבת הממשלה ואמר כי אינו רואה אפשרות כזו בזמן הקרוב. עוד הוסיף ואמר: "יש בעיות בקואליציה", אמר, "אבל הם לא אצל החרדים, אלא במפלגת הליכוד".

דרעי הוסיף ואמר כי שיתוף הפעלה בין ש"ס ליהדות התורה, טוב מאי פעם.



דרעי התייחס גם למצוקות הדיור במגזר החרדי ואמר: "הממשלה השקיעה מליארדים לפתרון הבעיה - אך עד כה לא רואים תוצאות בשטח. כולם ידועים שהמצב חמור במיוחד בציבור החרדי ולא קיבלנו את המענה המגיע לנו. נמשיך להשקיע בתחום הזה למרות שלא השקענו מספיק עד עכשיו".

דרעי סיים והודה למזכ"ל דגל התורה יעקב אשר, על פעילותו בנושא והתייחס לשיתוף הפעולה העתידי בין דגל התורה לש"ס: "נעבוד בשיתוף פעולה מלא כפי שעשו בבחירות האחרונות ברשויות", אמר, "גם בחיפה (פעלנו יחד) מול התנגדות ראש העיר יונה יהב למנות את נציג דגל התורה מיכי אלפר לסגן ראש העיר" וציין כי הוא יחד עם דגל התורה דרשו למנותו לתפקיד.
אריה דרעי דגל התורה ועידה חבר כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד