כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מתמודד 'האח הגדול' הסית 'מוות לחרדים' וזכה לתמיכת אבוטבול

זעם בבית שמש: מתמודד התוכנית הפופולארית 'האח הגדול' ברק אדרי הסית בעבר נגד המגזר החרדי בצורה בוטה ומשולחת רסן - וזכה לתמיכה ייחודית של ראש העיר מטעם ש"ס משה אבוטבול בהתמודדותו בגמר • ומה מגיבים בעיריית בית שמש?

מתמודד 'האח הגדול' הסית 'מוות לחרדים' וזכה לתמיכת אבוטבול

בושה: ראש עיריית בית שמש משה אבוטובול הגיע לתמוך במתמודד האח הגדול ברק אדרי - שבעבר הסית נגד החרדים.

שעות ספורות לפני הגמר המדובר במגזר הכללי בישראל של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול', הפתיע ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול את דיירי בית 'האח הגדול' כשהגיע עם מסוק לתמוך במתמודד ברק אדרי, תושב העיר בית שמש.

סגן ראש עיריית בית שמש מאיר בלעיש אומר לבחדרי חרדים: "הגענו - אני, העוזר שלי, ראש העיר משה אבוטבול ועוד תושב העיר - למרות שברק אינו חרדי, הוא איש חסד שאוהב לעזור לציבור בעיר, הוא עוזר גם למשפחות נזקקות. אוהבים אותו מכל המגזרים, חרדים וחילונים כאחד. זה פעם ראשונה שראש עיר עושה מעשה כזה ומחזק את המתמודד. כשעלינו על המסוק ברק שר לנו 'רבי נחמן', ונופף לנו באהדה.



בלעיש מוסיף: "ברק מניח תפילין ומשתתפף בכנסים עירוניים, יש גם חרדים שתומכים בו, הלוואי והערב הוא יזכה בגמר, יקבל דירה במודיעין, ימכור אותה ויעבור לבית שמש".

אלא שבדיקת בחדרי חרדים מגלה שברק אדרי, תושב בית שמש, הסית לפני 4 שנים נגד החרדים בדף הפייסבוק שלו, כאשר העיר בית שמש הייתה שרויה במחלוקת קשה בין התושבים החרדים והחילונים.

בפוסט שפרסם אדרי בדף הפייסבוק שלו הוא כתב: "מוות לחרדים – מי בא איתי להחריב את בני ברק?" הפוסט שכתב עורר זעם גדול בקרב הציבור החרדי. ואדרי הסיר את הפוסט ובמקומו כתב פוסט אחר שמסית במרומז כנגד החרדים: "זוהי ארץ לחילונים! ואם ה__ האלה היו עושים צבא… אז היתה להם זכות. כל עוד הם לא תורמים גרם למדינה, שיחפשו מי יעשה אותם!"

עסקנים חרדים מבית שמש שוחחו עם בחדרי חרדים והביעו זעם גדול על ראש העיר אבוטבול: "זה בושה וחרפה שראש עיר חרדי הולך ותומך באדם שהסית נגד הציבור החרדי, שראש העיר יתעסק קודם כל בתפעול העיר, בפיתוח כבישים, בנקיון ובתעסוקה לציבור. אם התמיכה ב'מפתח' הייתה מתוך מסוק הוא גם היה תומך? (כזכור לפני מספר חודשים, ר"ע אבוטבול ביטל את השתתפותו ביריד תעסוקה לחרדים של ארגון 'מפתח' בשל זעם הקיצונים החרדים בעיר)".

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: "בית שמש היא מורכבת ומגוונת שידעה מאבקים ושסעים חברתיים. ראש העיר הוא ראש עיר של כולם, מתוקף תפקידו ובהתאם לדרכו הוא פועל בשלל דרכים וערוצים להפגת המתחים בעיר.

"בעקבות כך, תושבים ופעילים אנטי חרדיים רבים נרגעו וחזרו בהם, וחלקם אף תמכו במפלגות חרדיות, ביניהם גם ברק אדרי אשר חזר בו, התנצל וביקש סליחה".

בזמנו, כאשר כתב נגד הציבור החרדי, ראש העיר לא היסס והגיש כנגדו תלונה במשטרה, אך כיום, במסגרת הפיוס הכללי בעיר ולאחר שהתנצל, הדברים מאחורינו.

הפעילות בנושא הנ"ל נעשית ע"י נציג הצעירים במועצת העיר, מר מאיר בלעיש המשמש כממלא מקום ראש העיר, וראש העיר כמובן מגבה את סגניו.













משה אבוטבול בית שמש האח הגדול תמיכה מועמד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד