כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חרדי עיצב לוגו חדש לעיר אשדוד

עיריית אשדוד קיימה תחרות פומבית לצורך בחירת לוגו חדש לעיר, והזוכה המאושר הוא פרסומאי חסיד בעלזא

חרדי עיצב לוגו חדש לעיר אשדוד
.

לקראת ציון יום הולדתה ה-60 של אשדוד, ביקשה העירייה לחדש את הלוגו. לצורך כך פנתה העירייה למעצבים וגם למי שאינם כאלה, אך חשים שבכוחם "לתפוס את העין" בסמל אטרקטיבי וחדיש. העירייה פרסמה גם כי תעניק לזוכה פרס כספי בגובה 5,000 ש"ח. 67 הצעות נשלחו לעירייה, בעיצובים וצורות שונות.

הערב (ד') הוכרז על הזוכה, משרד הפרסם 'כיוון'. שמואל יהודה אויש, קופירייטר ושותף במשרד, אומר ל'בחדרי חרדים' כי ביצע שילוב של הצבעוניות והאחדות שיש בעיר, בין המגזרים השונים, התפתחות העיר והמבט קדימה - ושילב את כל אלו בסמל החדש והרענן.

"התמודדו על הסמל החדש מספר בתי ספר, מעצבים שונים מכל המגזרים, וברוך השם זכיתי. הלכתי על דמות של מפרשים צבעוניים, צורה מאוד מעניינת".

יצויין, כי שמואל חבר בוועדת התקשורת של חסידות בעלז עליה הוא נמנה, מחזיק בטלפון כשר בלבד. "אנחנו מנסים למצוא פתרונות לכל מי שהמכשיר נחוץ לו לצורך הפרנסה". יחד עם זאת, הוא עצמו אינו מחזיק בטלפון חכם כשר, ואומר "גם ככה אני עובד מספיק שעות..".

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד אמר ל'בחדרי חרדים' על הזכייה, כי "לאומנות
אין מגזר, והדבר היחיד שעמד למול עיני הצוות המקצועי שבחר את הסמל החדש של אשדוד, היו פרמטרים מקצועיים בלבד". עוד הוסיף ראש העיר, "אני מברך את הסטודיו שזכה ואת כל מי ששיתף פעולה והשקיע מאמץ להשתתף בתחרות".
לוגו חדש לאשדוד תחרות מעצבים חרדים משרד פרסום בחירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד