כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

גפני שובר את הכלים: "לא נוותר יותר בגלל השלום"

יו"ר ועדת הכספים בניסיון אחרון למנוע פילוג: "אני דורש שתוקם ועדה משותפת של 4 חברים שלנו מול 4 חברים של אגודת ישראל, שכל אחד יביא את הנתונים על השולחן" • מבהיר: "זה לא הזמן לדבר על הליכה נפרדת - אבל לא נוותר יותר"

גפני שובר את הכלים: "לא נוותר יותר בגלל השלום"

המחלוקת המתפתחת בין דגל התורה ואגודת ישראל: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני קורא הערב (ד) בישיבת ההנהלה הארצית של דגל התורה במהלך ועידת דגל התורה בחפץ חיים להקים ועדה מיוחדת שבה יהיו חברים נציגים מדגל התורה ואגודת ישראל אשר ידונו בנתונים של ההצבעה ושם יוחלט על הרכב הרשימה לכנסת.

לדברי ח"כ גפני, "אני דורש שתוקם ועדה משותפת של 4 חברים שלנו מול 4 חברים של אגודת ישראל, שכל אחד יביא את הנתונים על השולחן, נריב ביחד ונחליט ביחד כל אחד כמה הוא מביא, לא ייתכן שזה ימשיך להיות לפי חצרות. זה לא יימשך!"



גפני פתח את כל הקלפים ואמר כי "אין סיבה שבירושלים, שאנחנו לכל הדעות הגדולים ביותר נקבל 3 לעומת 5 לאגודה. אותו דבר בביתר. מהיום זה הולך להיפסק! אין סיבה שבגלל ה'שלום' אנחנו נוותר כ"כ הרבה. גם בכנסת זה בוודאי לא יכול להימשך, אנחנו יודעים שזה לא הזמן לדבר על הליכה נפרדת, לכן אם לא רוצים לעשות פילוג אנחנו נביא את כל הנתונים המדוייקים בכל יישוב על השולחן ולפי זה נקבע את היחס".
משה גפני ועידת דגל שלום אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד