כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

החלטת הועידה - דגל התורה הולכת למפקד חברים ארצי

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני סיכם את יומה השני של ועידת דגל התורה והצהיר כי הסיעה תלך למפקד חברים ארצי, בכפוף לאישורם של גדולי ישראל • "אנחנו עושים את המפקד, נגיע לבחירות ונדע איפה אנחנו עומדים"

החלטת הועידה - דגל התורה הולכת למפקד חברים ארצי

דגל התורה יוצאת למפקד: בדיון סוער שנערך אמש (ד) בועידת דגל התורה בחפץ חיים הכריז יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני כי דגל התורה תמליץ לגדולי ישראל לצאת למפקד גדול כדי להוכיח את כוחה.

לדברי ח"כ גפני, "אנחנו ניכנס לגדולי ישראל ונגיד להם שזאת ההמלצה שלנו, וכמובן שנעשה מה שיראו לנו ונציג להם את הנתונים - לפני שנביא את זה לאגודת ישראל. במידה ונקבל את ההוראה הזאת ואגודת ישראל לא תשתף פעולה, אנחנו עושים את המפקד, נגיע לבחירות ונדע איפה אנחנו עומדים, כמה מצביעים יש לדגל התורה".



גפני הוסיף: "אני מאוד מקווה ואנחנו קוראים להם לשתף פעולה עם הנתון הזה שהוא הנתון הנכון ביותר. אם יש אצלם מישהו שאומר שהנתון לא נכון - אני מזמין אותם לשולחן שיביא נתונים אחרים. אלו הנתונים של יהדות התורה מהבחירות הקודמות".

"ועידת דגל התורה החלה במפקד שיוצג בפני גדולי ישראל ולאחר שנקבל את הסכמתם נפנה לאגודת ישראל לשיתוף פעולה, בכל מקרה אם ההוראה של גדולי התורה תהיה תשובה חיובית - אנחנו במסלול של מפקד בתוך דגל התורה, חזר גפני והצהיר.
גפני מפקד דגל התורה ועידה החלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד