כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מקום שני ב'אח הגדול' מתנצל בפני החרדים

ברק אדרי, שזכה לתמיכת ראש העיר בית שמש ותקף בעבר את החרדים, בראיון אישי מפויס ומתנצל לבחדרי חרדים

אדרי. צילום: פלאש 90
אדרי. צילום: פלאש 90

 

בעקבות הפרסום אמש באתר בחדרי חרדים לפיו תושבי העיר בית שמש זועמים על ראש העיר משה אבוטבול, לאחר שהאחרון הגיע אתמול (ד) לתמוך במתמודד האח הגדול ברק אדרי, ואף עלה על מסוק ונופף בשלטים להצלחתו, זאת למרות שאדרי הסית לפני כ-4 שנים בדף הפסייבוק שלו כנגד החרדים - מתנצל אדרי בפני המגזר.

הבוקר, בשיחה עם אתר בחדרי חרדים, אומר ברק אדרי: "העליתי את הפוסט הזה בצעירותי לפני 7 שנים כשהייתי בן 18 וכיום אני בן 25, זה היה פוסט דיבלי שכתבתי בעקבות הסערה דאז על 'הדרת נשים' ומחקתי אותו לאחר זמן קצר, אני מכה על חטא, לקחתי את מילותי חזרה. אלו דברים שנאמרו בלהט הרגע ובטפשות מוחלטת, אני מבקש סליחה מכל החרדים שנפגעו מזה. אחרי הכל, דרך ארץ קדמה לתורה".

לדברי אדרי, "אני כבר שנים תומך של ראש העיר משה אבוטבול וסגנו מאיר בלעיש, אני עובד איתם במהלך כל הקדנציה, בבחירות האחרונות כשהסיתו כנגד ר"ע אבוטובול אני עמדתי לצידו, למרות שהתקוממו עלי תושבים חילונים.

"אני במהותי בחור דתי ומאמין, אין לי שום בעיה עם המגזר החרדי, יש לי הרבה חברים חרדים שאני לומד איתם כמה פעמים בשבוע, בנוסף אני מניח תפילין כל בוקר, בן דוד שלי זה הרב אפרים שרבני מרבני שכונת גילה בירושלים. יש לי המון לקוחות חרדים בעבודה, עבדתי עם הרבה חרדים".

אדרי ממשיך ומספר על הקשר ההדוק שלו עם המגזר החרדי: "אני מאוד אוהב את העקרונות של החרדים בעיקר ברמת בית שמש א', ב' וג', אם זה על מלחמת קדושת השבת שרכבים לא יסעו בשבת, ההפגנות, הצעקות והקידוש ה' זה בא ממקום טוב, כל דבר שלא נעשה בקיצוניות אני בעד, ובכל קהילה יש קיצונים, לבסוף אני מאמין שאיש באמונתו יחיה".

על הדו קיום בין החרדים לחילונים בבית שמש הוא אומר: "הזמן ריפא המון מאז החיכוכים, יש עכשיו שלווה גדולה, תושבי העיר החרדים והחילונים חיים היום באחווה ואחדות, התושבים למדו לחיות כאן בשלום, חילופי המהלומות שהיו כאן - מזמן לא בכותרות, בית שמש נמצאת היום במקום מאוד טוב". אדרי מוסיף ואומר: "אני לא מאמין שבבחירות הבאות יחזור החיכוך בין החרדים לחילונים, אבל גם אם כן אני אתמוך בר"ע החרדי משה אבוטבול ובסגנו מאיר בלעיש, אני אהיה עם החרדים. אני מודה לבורא עולם שזכיתי במקום השני בתוכנית..."

האח הגדול ברק אדרי התנצלות חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד