ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

נעצרה הלוויה שהוקמה לנקום את הריגת המחבל שחדר ורצח בבית חורון

הותר לפרסום - השב"כ עצר חוליה בת 12 מחבלים • החוליה חתרה למשוך כוחות צבא לכפר בית עור אל תחתא בבנימין, כדי להתעמת עמם ולנקום על מותו של המחבל שרצח את שלומית קריגמן הי"ד בבית חורון

נעצרה הלוויה שהוקמה לנקום את הריגת המחבל שחדר ורצח בבית חורון
ל

בפעילות של שירות הביטחון הכללי, בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל, נעצרו בחודשים האחרונים 12תושבי הכפר בית עור אל תחתא שבאיזור בנימין, שהיו מעורבים בביצוע פיגועי השלכת בקבוקי תבערה ויידוי אבנים לעבר כלי רכב ישראליים, שנעו בכביש 443, וכנגד כוחות צה"ל שפעלו במרחב הכפר.

מחקירתם של המעורבים בשב"כ עלה כי ההתארגנות מנתה כ-12 איש, חלקם קטינים, וחבריה היו מעורבים לפחות בשישה פיגועים. ההתארגנות פעלה על מנת לפגוע בישראלים שנוסעים על כביש 443 וחתרה למשוך כוחות צבא אל הכפר, כדי להתעמת עמם.

עוד עלה בחקירה כי הרקע להקמת ההתארגנות היה רצון בנקמה על מותו של אברהים עלאן, מפגע טרור תושב כפרם, אשר מצא את מותו במהלך ביצוע פיגוע חדירה, יחד עם מחבל נוסף, ליישוב בית חורון, ביום 25 ינואר 2016, בו נרצחה שלומית קריגמן הי"ד ונפצעה אזרחית ישראלית נוספת.

תיקי המעורבים הועברו לתביעה הצבאית ביהודה. נגד חלקם הוגשו כתבי אישום חמורים בגין המעורבות במעשים המתוארים מעלה, וכנגד חלקם יוגשו כתבי אישום בהמשך.
חיילי צהל חוליה מחבלים פיגוע נקמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד