י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אלקטרה נותנת לכם טיפים לרכישת מקפיא לחג הפסח

איזו מערכת קירור הקפית היא בעלת נפח איחסון גדול יותר, ומדוע מומלץ לבחור מקפיא המגיע לטמפרטורות נמוכות במיוחד? רגע לפני שאתם רוכשים את המקפיא שלכם לחג הפסח - אלקטרה נותנת לכם טיפים

אלקטרה נותנת לכם טיפים לרכישת מקפיא לחג הפסח

פסח מתקרב בצעדי ענק. זריזים מקדימים כבר חושבים על מטעמי החג, האורחים, מספר המנות וסוגי האוכל השונים. איך אפשר להכין מבעוד מועד את האוכל ושיישאר טרי? למקפיא בבית תפקיד קריטי במשימה זו. לכן, לרמת האמינות והאיכות של המקפיא, ישנה חשיבות גדולה. מקפיא אשר מפסיק לעבוד לפתע, גורר עימו עלויות גבוהות של המזון שאוחסן בו ונזרק.

כמה נקודת מרכזיות שיש לבדוק כאשר בוחרים מקפיא:

• מומלץ לבחור מקפיא בעל מגירות סגורות ושקופות (מקל לראות מה יש בתוך כל מגירה) עדיף שהמגירות יהיו מונחות על משטח זכוכית. ישנם מקפיאים בעלי רשתות בלבד, הדבר אינו מומלץ שכן יש מעבר של פירורים ונוזלים, הצטברות מרובה של קרח וכן "הידבקות" של המוצר לרשת.

• מערכת הקירור – מומלץ לבחור מקפיא בעל מערכת קירור היקפית. במקפיאים פשוטים, מערכת הקירור נמצאת מתחת לכל מגירה בנפרד. הדבר יוצר כמה חסרונות:

1. לא ניתן לשלוף החוצה את המגירות על מנת לאחסן מוצרים גבוהים (כגון עוגות גבוהות או בקבוקים בעמידה).
2. בתחתית המגירה ישנם חורים קטנים שמטרתם העברת הקור ממערכת הקירור למגירה עצמה. דרך החורים עוברים פירורים ואף עשוי להיות מעבר נוזלים ממגירה למגירה.
3. כאשר מערכת הקירור נמצאת מתחת למגירה יש ייצור מוגבר יותר של קרח המחייב הפשרה תכופה יותר.
4. מקפיא עם מערכת קירור היקפית הוא בעל נפח אחסון גדול יותר, היות שהמערכת תופסת פחות מקום.
5. מומלץ לבחור מקפיא המגיע לטמפרטורות נמוכות במיוחד, הדבר שומר על הערכים התזונתיים ומראה המזון המאוחסן למשך זמן ארוך יותר.
6. כאשר פותחים את המקפיא הטמפרטורה שבתוכו עולה בשל הטמפרטורות השוררות בסביבה. מומלץ לבחור מקפיא אשר מבצע "השלמת טמפרטורה, בצורה המהירה ביותר, דבר השומר טוב יותר על המזון ומאריך א חייו.
מקפיאי ליבהר, המיובאים ומשווקים בלעדית על ידי "אלקטרה', הינם היחידים בעלי כושר הקפאה של עד למינוס 32 מעלות ומערכת הקירור ההיקפי העובדת בשיטת SMART FROST המפחיתה את היווצרות הקרח בחלל הפנימי על מוצרי ההקפאה. מספר מגירות החל מ-3 מגירות ועד ל-8 מגירות שקופות ואטומות לחלוטין להפרדה מלאה בין בשר לחלב.
מקפיא ליבהר אלקטרה הכנות לפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד