י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סערת בהלול: "הדוקר מחברון אינו מחבל"

חבר הכנסת מהמחנה הציוני עורר סערה כאשר טען כי המחבל שדקר חייל - אינו מחבל; במחנה הציוני התנערו מדבריו

זוהיר בהלול, צילום: הדס פרוש, פלאש90
זוהיר בהלול, צילום: הדס פרוש, פלאש90

סערה במערכת הפוליטית בעקבות דבריו מוקדם יותר היום (ה') של ח"כ זוהיר בהלול, כי "הדוקר מחברון אינו מחבל. אנו מצויים בתוך גל טרור וכדאי שממשלת ישראל תתחיל לפעול נגדו ביעילות".

את הדברים אמר בהלול בראיון לגלי צה"ל. בתגובה לאמירותיו של ח"כ בהלול נמסר מסיעת 'המחנה הציוני' - ״אנו מצויים בתוך גל טרור וכדאי שממשלת ישראל תתחיל לפעול נגדו ביעילות. המחבל בחברון הוא כמו כל מחבל. דבריו של חבר הכנסת בהלול אינם משקפים או מייצגים את עמדת המחנה הציוני״.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב ואמר: "דבריו של ח״כ בהלול - מבישים. חיילי צה״ל מגינים בגופם על חיינו מפני מרצחים צמאי דם. אני מצפה מכל אזרחי ישראל, ובייחוד מחברי הכנסת, להעניק להם גיבוי מלא."

יו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני הגיב בחריפות לסערה שעוררו דבריו של ח"כ בהלול הבוקר וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "מנהיגים בבית היהודי שמובילים את קמפיין הגזענות ואת הניסיון לשחרר את החשוד ברצח בדומא עדיף שיפסיקו להטיף לנו מוסר ויסתמו את הפה.

"ולגופו של עניין - הבהרתי לח"כ זוהיר בהלול שאני דוחה ומגנה בתוקף את האמירות שלו ושעמדת 'המחנה הציוני' היא שמחבל הוא מחבל הוא מחבל, ולא משנה אם יצא לרצוח ערבים או יהודים".

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הגיב לדבריו של ח"כ בהלול: "כל פגיעה של ערבי באזרח או בחייל צה"ל, הופך אותו למחבל. אני קורא לבוז'י הרצוג להתנער במהירות מאמירות מהסוג הזה. בסוף הוא יישאר עם מחנה, אבל בלי ציוני".

ח״כ רויטל סויד (המחנה הציוני) דרשה מחברה לסיעה ח״כ בהלול לחזור בו מדבריו שמי שפוגע בחיילים אינו נחשב מחבל. ״דבריו של חברי ח״כ זוהיר בהלול קשים ואינם מקובלים. מי שרוצח תינוקות בשנתם או חיילים בתחנות אוטובוס או בבסיס צבאי תמיד ישאר אויב, רוצח ומחבל. אני קוראת לו לחזור בו - זה מתן לגיטימציה לפגוע בחיילים״.
מחבל דוקר חייל מחבל מחברון זוהיר בהלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד