כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מגזרי: 30 שוטרים חרדים סיימו קורס ראשון

את בעיות המגזר החרדי מתכננת המשטרה לפתור בעזרת שוטרים בוגרי ישיבות - היום הסתיים הקורס הראשון של הצעירים הללו

מגזרי: 30 שוטרים חרדים סיימו קורס ראשון
ל

לאחר כשבעה שבועות, סיימו היום-30 שוטרים חרדים את הכשרתם בתחום הסיור.השוטרים החרדים ישולבו במחוזות המשטרה השונים ויעמיקו את הקשר בין המשטרה לבין הציבור החרדי.

מ' מחדרה, בוגר ישיבה מהמובילות בירושלים, הגיע למשטרה לפני כשלושה חודשים. מ' אמר "מאחר והרגשתי כי בנוסף ללימודי הישיבה יש בי רצון לתרום לטובת הציבור בישראל ובדגש לציבור החרדי, החלטתי להצטרף למשטרת ישראל".

מ' נשוי +1 מספר כי "במהלך הקורס ערכנו מטווחים ואימונים שונים, וכמו כן למדו את נושא סמכויות השוטר ועוד". מ' הוסיף כי "מדריכי המכללה הלאומית לשוטרים מעריכים מאוד את הרצון שלנו כבני המגזר החרדי להוסיף ולתרום בפן נוסף לעם ישראל". הוא גם העלה על נס את היחס המיוחד לו זכו בוגרי הקורס בפן האישי והדתי.

ב' - בוגר ישיבה מובילה בבני ברק נשוי +1 הגיע למשטרה לפני כשנה במטרה לתרום ולשלב בין הידע התורני לתרומה לציבור. ב' ציין כי "במשטרה ישנם את התנאים הטובים ביותר כאשר בוחרים לשרת בה, וכי ההתחשבות של סגל הפיקוד הן בפן החומרי והרוחני מהווה דוגמא לכלל הגופים בישראל".

מנחם אסולין בוגר ישיבת חב"ד צפת משרת כסייר בדרום הארץ. "החלטתי להתגייס למשטרה לאחר שהבנתי שזו התרומה הגדולה שאני יכול להעניק למשטרת ישראל מתוך תחושת שליחות של הסייפא והספרא הכרוכים יחד. הקורס העצים את היכולת והתחושה שלי כאדם חרדי על מנת לתרום לכלל האוכלוסייה ללא כל הבדלים" דברי אסולין.

בנוסף לקורס הזה, לראשונה סיים היום מגויס מפרויקט 'מאמינים במשטרה' את קורס הקצינים. מדובר בפרויקט שבו בוגרי צבא דתיים מגיעים כקבוצה למשטרה ומשתלבים בכלל יחידות המשטרה.
חרדים במשטרה שוטרים חרדים משטרה מגזר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד