ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הרחבת הממשלה: ליצמן נגד דרעי נגד בנט

שר האוצר דרש להרחיב את הממשלה ובצוותא עם דרעי העדיף את המחנה הציוני, בנט בחר דווקא בליברמן ואילו ליצמן מעדיף לשמר את המצב הקיים

ישיבת ממשלה. צילום: פלאש 90
ישיבת ממשלה. צילום: פלאש 90

בצל השרידות הפוליטית של קואליציית 61 חברי כנסת עד כה - מפרסמת הבוקר (ו) הפרשנית הפוליטית סימה קדמון ב'ידיעות אחרונות' כי ישנם חילוקי דעות פנימיים בקרב השותפים הקיימים בממשלה את מי רצוי וניתן לצרף עוד לקואליציה.

לפי הדיווח של קדמון, בישיבת ראשי הקואליציה שהתקיימה לאחרונה דרש שר האוצר משה כחלון מראש הממשלה בנימין נתניהו שירחיב את הממשלה. יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הציע לו לעשות את זה עם ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן, אך השרים כחלון ודרעי העדיפו את יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג. לעומתם, שר הבריאות יעקב ליצמן סובר כי בכלל לא צריך להרחיב ולשנות את הרכב הממשלה הקיים.

יצויין כי אמש נפתר אחד המשברים שהציקו לאחרונה לקואליציה הצרה כאשר חברי הכנסת דודי אמסלם ואברהם נגוסה קיבלו חלקית את מבוקשם, וראש הממשלה נתניהו התייחב כי בשנת 2016 יעלו לישראל 1300 מבני הפלשמורה מאתיופיה.

אמסלם ונגוסה לא הצביעו עם הקואליציה במשך חודש ימים והם ספגו עונש ולא יוכלו לשאת נאומים במליאת הכנסת וכן להגיש חוקים במהלך מושב הקיץ של הכנסת.
המחנה הציוני ליברמן דרעי ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד