י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ליצמן: 'טרם' צמצמה עומסים בחדרי המיון

באירוע מכובד נקבעו המזוזות למיון 'טרם' החדש במודיעין עילית • בטקס השתתפו רבני העיר ואישי ציבור רבים • רב העיר הגר"מ קסלר בירך בדבריו על היוזמה • רה"ע יעקב גוטרמן: "בחרנו בטרם בגלל המקצועיות והשירות" • מנכ"ל 'טרם': "בשבועות האחרונים טופלו בסניף מודיעין עילית למעלה מאלף תושבים"

ליצמן: 'טרם' צמצמה עומסים בחדרי המיון

אירוע רב רושם נערך במודיעין עילית עת נחנך באופן פורמאלי מיון 'טרם' שישרת את תושבי העיר. מיון נחנך בהשתתפות רב העיר מודיעין עילית הגאון רבי מאיר קסלר, שר הבריאות יעקב ליצמן, ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, סגני ראש העיר טוביה פריינד ואבנר עמאר, חברי מועצת העיר, אלישע הוסמן מנהל מאוחדת מחוז מרכז, יאיר רט מנהל המרחב של לאומית, מנהלת המרחב של מכבי אורנה ונטורה, ומשה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי בכללית ירושלים. מנהל מד"א מרחב איילון מר איציק בן אהרון, יו"ר איחוד הצלה זאב קשש ואישי ציבור נוספים.

בפתח האירוע התכבדו בקביעת המזוזות בכניסה למיון, רב העיר הגר"מ קסלר, שר הבריאות יעקב ליצמן וראש העיר יעקב גוטרמן. לאחר קביעת המזוזות קיימו הנוכחים סיור בסניף החדש והמרווח והתרשמו מהיקף שירותי הרפואה המקצועיים שיוענקו במיון טרם בעיר. את הסיור הובילו מנכ"ל טרם נתן אפלבוים ומנהל הסניף במודיעין עילית הרב נחום גיטלר.

במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון הסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.

את האירוע הנחה מנכ"ל טרם נתן אפלבוים ששיתף את הנוכחים בעובדה כי זהו הסניף ה-17 של טרם וכי טרם זוכה כיום לפרישה ארצית רחבה. בנוסף שיתף מנכ"ל 'טרם' את הנוכחים בנתונים וסיפר כי מאז פתיחתו של המיון במודיעין עילית בשבועות האחרונים, זכו למעלה מאלף תושבים לקבל שירות רפואי מקצועי, בהם מספר מקרים של הצלת חיים של ממש. אפלבוים הודה לשר הבריאות ולראש העיר על קידום היוזמה ועל כך שבזכותם תושבי העיר מודיעין עילית יקבלו שירותי רפואה מקצועיים ומתקדמים. כמו כן הודה לקופות החולים וארגוני הרפואה על שיתוף הפעולה היומיומי.

רב העיר הגר"מ קסלר בירך בדברים שנשא, על היוזמה והודה לכל הגורמים קידומה. הוא ציין את החשיבות שבהקמת חדר מיון קדמי לעיר. הרב הדגיש כי מיזם זה יביא לברכה לעיר ובעיקר פתרון לבעיות רבות שהיו בנושא השבת. בסיום דבריו הודה הגר"מ קסלר לראש העיר יעקב גוטרמן, לשר הבריאות לכל הגורמים שקידמו את הפעלת המיון.

ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן אמר בנאומו: "במשך שנים אני מנסה לקדם חדר מיון קדמי בעיר. ידעתי כמה הדבר הזה חשוב ונחוץ לעיר. כשקיבלנו בחודשים האחרונים את ברכתו של שר הבריאות, היו מספר מתמודדים. אבל בחרנו ב'טרם' בגלל המקצועיות והרמה הרצינית שלהם בכל המובנים. ל'טרם' יש ניסיון וזה הוכח בכל סניפי טרם בכל הארץ. אני מקבל רק בחודש האחרון כל יום פניות ותודות מתושבים על מקרים שקורים בטרם פה בעיר. ההצלחה של טרם תהיה, לדעת לעבוד בעיר כמו מודיעין עילית יחד עם כל הגורמים. לשלב בין הרפואה העליונה והמקצועיות לבין פעילות על פי ההלכה והדרכת הרבנים. כשיש ברכה של המרא דאתרא של העיר יש הצלחה במקום. ראש העיר בירך את מנהל הסניף הרב נחום גיטלר ואמר: כי הוא האיש הנכון במקום הנכון, הוא האיש שמכיר את נושא הרפואה והבריאות בעיר יותר מכל אחד אחר".

שר הבריאות יעקב ליצמן בירך על היוזמה ואמר בדבריו: "אני שמח להגיע ולחנוך עוד סניף של טרם. השתתפתי בפתיחת סניפים רבים. אני חסיד גדול של טרם ואני תומך גדול של המיזם הזה. ל'טרם' יש שם טוב ביושר. הם מוכיחים את עצמם בכל הארץ. פתחתי 11 חדרי מיון קדמיים בקדנציה הקודמת כי אני מאמין בזה. מדברים בימים האחרונים על יוזמה של אשפוז בבית. אני תומך ביוזמה".

ליצמן הוסיף ואמר "חבל לבוא לחדרי המיון בבתי חולים ללא צורך. אנשים באים עם חום ויושבים שעות בתור ונדבקים מזיהומים. גשו ל'טרם' במקום לבתי חולים. אשמח להמשיך ולחנוך סניפים נוספים של 'טרם' בערים נוספות ברחבי הארץ על מנת לסייע לעוד תושבים".





















טרם בתי חולים חדר מיון גלריה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד