כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לבני מצהירה: "מתנגדת להצטרפות לממשלה הזאת"

בעוד הרצוג מנהל מגעים עם נתניהו בנודע להצטרפות 'המחנה הציוני' לקואליציה, מבהירה השותפה למפלגה כי היא מתנגדת לכך

הרצוג. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
הרצוג. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בצל הדיווחים על מגעים שנערכו בין מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו למקורבי יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג על כניסה לממשלה, מודיעה שותפתו של הרצוג במחנה הציוני, ח"כ ציפי לבני, כי היא מתנגדת להצטרפות לממשלה.

בהודעה לתומכים ופעילים כתבה לבני בסוף השבוע: "השבועות הקשים האחרונים בהם בנוסף למתקפת הטרור בחוץ, ראינו מתקפות על ערכי צה״ל, על שר הביטחון ועל בית המשפט העליון. המתקפות האלה מצד שרי הממשלה ותומכיה רק מדגישות את חשיבותה ונחיצותה של אופוזיציה לוחמת בימים אלו. לכן אני מתנגדת להצטרפות לממשלה הזאת".

לבני הוסיפה וכתבה: "אין לנו דרך משותפת עם הממשלה, מי שחבר בה ומצביע אמון בה שותף לכרסום הערכים שלנו. התהום בינינו לבינם פעורה וחושך על פני התהום הזאת - אנחנו צריכים לעמוד נחושים ולהילחם על ערכינו ולא לספק אצבעות להלבנת מדיניות שאנחנו לא שותפים לה. יש לנו דרך אחרת, יש לנו סיפור אחר ויש לנו ערכים אחרים וזה הזמן להילחם עליהם ועל הדרך".

בתוך כך התייחס יו"ר המחנה הציוני לבדיקה בעניינו, ובהודעה לפעילי מפלגתו כתב כי הוביל את המפלגה לסף כיבוש השלטון לפני שנה וכך ימשיך להוביל אותה עד שיכבוש את השלטון. לדבריו, "לאחר הפרסום בדבר הבדיקה ביקשתי לשים קץ לחרושת השמועות, למצות את החקירה בנושא בהקדם ולאפשר לי לתת תשובות לכל השאלות כדי להניח את הסאגה הזו מאחורינו. אסור לנו להשלים עם התופעה של גורמים אינטרסנטיים המנסים להציף תלונות וטענות בניסיון לכפות בדיקה וחקירה כל פעם שנדמה שקואליציות מתפרקות או לפני כל מערכת בחירות כללית או פנימית. זו תופעה מסוכנת למשטר הדמוקרטי".

הרצוג סיכם וכתב: "במשך כל שנות פעילותי הציבורית פעלתי ביושר וניקיון כפיים. כך הובלתי את המפלגה לסף כיבוש השלטון לפני שנה וכך אמשיך להוביל אותה עד שנכבוש את השלטון. אני יודע שבדרך להשגת היעד צצות לעיתים עלילות זדון ושקר, וחובתי כמנהיג "המחנה הציוני" היא להתמודד, להוביל ולנצח. כך עשיתי בעבר, וכך יהיה גם הפעם".
ציפי לבני המחנה הציוני קואליציה הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד