ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

הרשות הפלסטינית לכדה שלושה פלסטינים בדרכם לפיגוע ראווה בישראל

מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית לכדו שלושה מחבלים שהיו בדרכם לישראל - על מנת להוציא לפועל פיגוע רצחני • השלושה הוכרזו כנעדרים במהלך השבוע שעבר; הם אותרו כשברשותם תחמושת המיועדת לפיגוע • חסדי השם

שוטרי הרשות הפלסטינית, צילום: עבד רחים חטיב, פלאש90
שוטרי הרשות הפלסטינית, צילום: עבד רחים חטיב, פלאש90

הבוקר (א') נחשף כי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לכדו אתמול שלושה צעירים פלסטיניים שהוגדרו כנעדרים, שהיו בדרכם לבצע פיגוע המוני בישראל.

על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', השלושה נשאו באמתחתם תתי מקלע ורימוני יד, ובכוונתם הייתה להוציא לפועל פיגוע אכזרי במיוחד בתחומי ישראל. הם נלכדו צפונית לרמאללה על ידי כוחות הביטחון המסכל של הרשות הפלסטינית בכפר מזרעה א-נובאני, והובאו למעצר.

השלושה הם באסל מחמוד אל-אערג', תושב הכפר וולאג'ה הסמוך לירושלים, מוחמד עבדאללה חרב, תושב ג'נין, והיית'ם סייאג', תושב חברון. מאז שבוע שעבר הוגדרו השלושה כנעדרים, ונערכו אחריהם סריקות מקיפות, זאת בשל מידע מודיעיני על כוונתם להוציא לפועל פיגוע רצחני.

טרם ברורה שייכותם הארגונית של הצעירים, אך נראה כי הם מזוהים עם החמאס. הם נחקרים בשעה זו כדי לעמוד על תכנון וארגון החוליה.

מי שאיתר אותם היו פלסטינים תושבי הכפר, שהבחינו בשלושה, חשדו כי מדובר במתנחלים והזעיקו את מנגנוני הביטחון הפלסטיניים. כוח משותף של המשטרה הפלסטינית והמודיעין הכללי של הרש"פ הגיע למקום, ולכד את המחבלים.
פלסטינים פיגוע ראווה הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד