י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מתקפה מבית • ח"כ כבל: "זוהיר הוא שקבע כי אינו חלק מהמחנה הציוני"

סערת בהלול - הח"כ הערבי מ'המחנה הציוני' לא מתכוון להתנצל על דבריו, וגורר מתקפה חריפה מתוך מפלגתו • בהלול בסוף השבוע: "חיילים הם הסימן של הכיבוש" • ומי מתייצב להגנתו? הח"כ הערבי של מרצ, עיסאווי פריג'

ח''כ זוהיר בהלול, פלאש90
ח''כ זוהיר בהלול, פלאש90

סערת בהלול לא נרגעת: חבר הכנסת הערבי מסיעת 'המחנה הציוני' התבטא כי פלסטיני הרוצח חייל צה"ל אינו מחבל, ומעורר סערה אפילו בתוך מפלגתו, שמוצאת את עצמה נבוכה מהדברים הקשים.

בהלול עצמו לא מתכוון להתנצל. בסוף השבוע הוא שב על דבריו ואמר "חיילים הם הסימן של הכיבוש. מה יעשה פלסטיני שכבר 49 נאנק תחת עול הכיבוש? האצ"ל, הלח"י, ההגנה כל הארגונים היהודים יצאו לרחובות אל מול המנדט הבריטי והחיילים שלו כדי לכונן את המדינה, למה לפסלטינים אסור?".

לאחר התנערות ראשי המפלגה, תקף הבוקר ח"כ איתן כבל את בהלול בראיון לגלי צה"ל ואמר - "אני כאזרח ישראלי לא מוכן לקבל עמדה כזאת בתוך הבית שלי". לדבריו, "זוהיר, שהוא איש של מילים ויודע את כוחן, בחר דווקא בתקופה כזאת להשמיע את המילים הללו". כבל אף הוסיף כי "הוא זה שקבע שהוא לא חלק מהמחנה הציוני".

מי שבכל זאת בחר לצדד בעמדתו של בהלול ולתקוף את המחנה הציוני, היה הח"כ הערבי של מרצ, עיסאווי פריג'. "נוכחות חיילי צה"ל בחברון, היא נוכחות של כיבוש. זוהיר בהלול רק ציין עובדה היסטורית אבל זה לא הפריעה לחברים שלו בסיעת המחנה בציוני מלהשתמש בו כדי להראות שהם יודעים לעקוף את לפיד ואת נתניהו מימין", אמר פריג'.
זוהיר בהלול איתן כבל המחנה הציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד