כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

פינדרוס זועם: "האחריות על חילול השבת - עלינו"

חבר המועצה מטעם דגל התורה שיגר מכתב נזעם לחברי המועצה החרדים והדתיים • על הפרק: חילול השבת בקרית יובל ומתחם התחנה

יצחק פינדרוס
יצחק פינדרוס

סערת חילול השבת בקרית יובל - חבר מועצת העיר ירושלים יצחק פינדרוס, שיגר הבוקר (א') מכתב לחברי המועצה החרדים והדתיים, ובו התריע על חילול שבת שנעשה בשבת האחרונה במבנה המנהל הקהילתי בקרית יובל.

במייל ששיגר פינדרוס בעקבות הקרנת סרטים במהלך השבת, וחילול השבת במתחם התחנה בעיר, הוא תוהה - "עד מתי נחשה?" פינדרוס: "השבת רחמנא ליצלן הוקרנו שוב סרטים במנהל קהילתי יובלים. רב השכונה הרב שמחון, יחד עם אברכים נוספים, מחו שם - אבל מצד הבעלים על המנהל והגוף שמממן את המנהל עירית ירושלים, אין פוצה פה ומצפצף".

פינדרוס הוסיף וכתב כי גם במתחם התחנה בעיר התגבר חילול השבת: "השבת רחמנא ליצלן המשיך כרגיל חילול השבת במתחם התחנה הישנה (כולל חנות המשחקים גאיה), כזכור את התב"ע והשימוש חורג מובילה במקום עירית ירושלים. וכאן הבן שואל איך ??? איך יכול להיות בעירית ירושלים שרוב מוחלט מההנהלה הם שומרי מצוות יכול להתרחש כדבר הזה ואין פוצה פה ומצפצף?".

פינדרוס מסיים וכותב - "המשנה בשבת בפרק במה בהמה יוצאת אומרת - פרתו של רבי אליעזר בן עזריה היתה יוצאת ברצועה שבין קרניה שלא ברצון חכמים. מסבירה הגמרא שזה היה שכנו, ומכיוון שלא מיחה נקראת על שמו. ידידי ראשי הסיעות הדתיות והחרדיות, כאן זה לא השכן שלנו, כאן זה אנחנו חברי הנהלת העיר, עד מתי נחשה".
יצחק פינרוס קרית יובל מתחם התחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד