ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בן-אליעזר מגיב לאישומים: זיכרוני נפגע, שכחתי אירועים שלמים

השר לשעבר טוען כי הוא סבל מטראומה גופנית ונפשית קשה, ומאז ועד היום ישנה הידרדרות מתמדת במצבו הבריאותי, וכיום חייו "מוטלים על בלימה" ■ כופר בטענה כי לקח שוחד בסך 1.49 מיליון שקל מאברהם נניקשווילי

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

השר לשעבר בנימין (פואד) בן-אליעזר משיב היום (א') לראשונה לאישומים נגדו וטוען כי בשל מצבו הבריאותי "זיכרונו נפגע, אירועים שלמים נשתכחו ממנו".

באמצעות עורכי הדין יעקב וינרוט ועמית חדד טוען בן-אליעזר כי הוא סבל מטראומה גופנית ונפשית קשה, ומאז ועד היום ישנה הידרדרות מתמדת במצבו הבריאותי, וכיום חייו "מוטלים על בלימה".

לגופם של דברים, בן-אליעזר כופר באמצעות עורכי דינו באישום המרכזי המיוחס לו על-ידי המדינה, ולפיו הוא לקח שוחד בסך 1.49 מיליון שקל מאיש העסקים אברהם נניקשווילי שרכש עבור דירה ביפו.

לדברי בן-אליעזר בכתב התשובה לאישומים, "במהלך אשפוזו בין 1 במארס 2011 ל-8 באפריל 2011 פנה פואד לננקשווילי וביקש את עזרתו ברכישת נכס מגורים שיהלום את צרכיו נוכח מצבו הרפואי המידרדר".

לטענת פואד, "ננקשווילי, מתוך דאגה חברית גרידא, הציע לפואד כי יעניק לו את הכספים במתנה, ואולם פואד עמד על כך שהכספים יינתנו כהלוואה". זאת, לדברי פואד, מתוף אמונה שיקבל משכנתא כבור הדירה וישיב לננקשווילי את ההלוואה.

"למרות נסיונותיו סירב הבנק להעניק לפואד משכנתא בשל גילו ומצבו הרפואי, ולכן תכנן פואד להשיב לננקשווילי את הכספים כשיצליח לגייס את הכסף", ממשיך וטוען פואד. לטענתו, מאחר שמלכתחילה התכוון נניקשווילי להעביר את הכספים לפואד במתנה, פואד "סבר כי אין דחיפות בהשבת הכספים, והנושא לא עלה עוד לשיחה".
אברהם נניקשוילי בנימין בן אליעזר שוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד