י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לעיני אחיו: ילד בן 10 נהרג מפגיעת אוטובוס

שני אחים שרכבו על אופניים חשמליות ברחוב שמואל הנביא התנגשו באוטובוס, אחד מהם נהרג והשני ניצל בחסדי שמים

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

ילד בן 10 רוכב אופניים נהרג בתאונת דרכים בשכונת שמואל הנביא בירושלים, לאחר שנפגע מאוטובוס. אחיו שהיה עמו ניצל בנס והוא מוגדר נפגע חרדה בלבד.


זירת התאונה. צילום: דוברות מד"א וחדשות 24

בשעות הצהרים (א) סמוך לשעה 14:20 אירעה תאונת דרכים ברחוב שמואל הנביא פינת יואל בירושלים. מדובר בשני אחים שרכבו על אופניים והתנגשו באוטובוס אגד בין עירוני. אחד הילדים נפצע באורח אנוש ואילו אחיו נפגע חרדה בלבד.

צילום: דוברות מד"א

צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי ביצוע פעולות החייאה - לבית החולים הדסה הר הצופים, ולאחר זמן מה נקבע מותו. חוקרי תנועה של משטרה פתחו בחקירה. מתנדבי זק"א הוזעקו לזירה.

צילום: דוברות מד"א

דודי שקלאר מתנדב באיחוד הצלה מספר ל'בחדרי חרדים': "מדובר בילד שרכב על אופניים ונחבל קשות בראשו ובגפיו כתוצאה מפגיעת אוטובוס בינעירוני. כשהגעתי לזירה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הילד היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה תוך כדי שלמקום הגיעה ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהעבירה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים".

חובש רפואת חירום כונן מד"א על אופנוע בניה מימון פחה שהגיע למקום סיפר: "סמוך לאוטובוס שכב על הכביש רוכב אופניים כבן 8 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מאוטובוס, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

צילום: דוברות מד"א

מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים עולה, כי מאז 2008 מתו 26 ילדים בישראל כרוכבי אופניים (תאונות עצמיות או תאונות בהן מעורב רכב). בשנת 2015 אירעו 4 מקרי תמותה, כתוצאה מתאונות אופניים בהם מעורבים ילדים שרכבו על אופניים. בשנת 2016 מקרה תמותה אחד של ילד שרכב על אופניים וחצה את הכביש בחולון. הרוב הגורף של הנפגעים הינו בנים, כשקבוצת הגיל הבולטת הינה 10-14.
תאונת אוטובוס אופניים חשמליות שמואל הנביא ילד פצוע פציעה אנושה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד