י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הרב יוסף מזרחי: "הרב אמנון יצחק מסלף - לא ינוח עד שיראה אותי מת"

הרב יוסי מזרחי, הרב היורד מארה"ב שעורר ביקורת כשטען ש'רק מיליון יהודים נהרגו בשואה', טוען בראיון ל'בחדרי': "הרב אמנון יצחק סילף את דברי, הוא יורד לחיי - כי אני מצליח יותר ממנו. גם מרן הרב יוסף זצ"ל אמר שהוא דואג רק לעצמו"

הרב יוסי מזרחי
הרב יוסי מזרחי

הרב יוסף מזרחי, הרב הישראלי היורד שעורר סערה בשורה של התבטאויות שנויות במחלוקת, תוקף בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים' את הרב אמנון יצחק וטוען שהוא "יורד לחייו", כדבריו, ו"לא יירגע עד שיראה אותי מת".

הרב יוסף מזרחי שעורר סערה בשורה של התבטאויות, הופיע לפני שבוע בסדרת הרצאות בארץ. במהלך ביקורו בארץ הופצו פשקווילים בגנותו, תחת הכותרת "צא טמא". הרב המוערך מאוד בארץ ובעולם ושאלפים נוהרים להרצאותיו, מצא את עצמו בלב מסע הכפשות, כפי שהוא טוען, כאשר דבריו סולפו באופן שיטתי.

הרב התייחס בתחילת דבריו ל'בחדרי חרדים', לסערה שעוררו דבריו על כך ש'רק מיליון יהודים נהרגו בשואה' ומסביר:

"פרסמתי אלפי הבהרות שזה סולף וזה שקר גמור. לפני 4 שנים דיברתי באחת הדרשות על ההתבוללות באמריקה. אמרתי שלפני השואה - מתקופת משה מנדלסון, בערך 150 שנה לפני השואה יהודים רבים התחתנו עם גויות, ככה שלעולם לא נדע כמה מתוך ה-6 מליון שנרצחו בשואה היו יהודים. באותה דרשה אמרתי שאולי 5 מיליון או 3 מיליון או 1 מיליון, לא היו יהודים מאחר ואולי הם התחתנו עם גויות. בתקשרות לקחו את ההקלטה מאותו דרשה, ערכו וחתכו חלקים מההקלטה, והתקשורת יצאה בכותרת "הרב המפורסם טוען שרק מיליון נרצחו בשואה".

"את השקר הזה פרסמה קבוצה של חרדים לשעבר, שנלחמים בי מלחמת חורמה ברשת הפייסבוק ועוד. הקבוצה הזו פרסמה את שקר "השואה" בעקבות דבריו של הרב אמנון יצחק שלגלג וצחק עלי. כבר במשך שנתיים הוא מפרסם עלי עלילות ושקרים בלי הפסקה, אחד הדברים שאף המציא עלי שאני "מכחיש שואה". אותה קבוצה של חרדים לשעבר קפצו על זה כמוצא שלל רב ופרסמו את זה, אגב אותה הקבוצה צוחקים גם על חז"ל, הרמב"ם, הגמרא וגם רבנים גדולים".

הרב בהרצאהצילום: הרב בהרצאה
הרב בהרצאה

"הכי מפורסם"
• למה נטפלו אליך?

"כי אני הכי מפורסם כאן באמריקה. אין אף רב באמריקה שהוא נגדי. הרב אמנון יצחק החל עם הרדיפות כלפי מאחר וההצלחה שלי מעבירה אותו על דעתו, וגם בעקבות כך שתמיד תמכתי במרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, כל מי שלא תומך בו או שמצליח יותר ממנו, הוא יורד לחייו - בפרט אחד כמוני שמצליח להחזיר אלפי אנשים בתשובה בכל הארץ, וככל שאני מצליח, הוא סובל. כל שבוע הוא ממציא עלי עלילה ושקרים חדשים שיפילו אותי בפח.

"הרב אמנון לא ישב ולא ישקוט עד שלא יראה אותי מת. ואף עשה זאת דרך שליחים, הוא מתנכל אלי כמו שהוא מתנכל לרב זמיר כהן ולרב יצחק פנגר ולעוד רבנים. אגב הגיעו אלי המון עדויות שהרב אמנון יצחק בעצמו עושה את כל הבלאגן סביבי. בארה"ב שום רב לא יצא נגדי, היה רק רעש וצלצולים באינטרנט.

"ביום שהגיעו משאיות של דיסקים של שיעורי תורה וחיזוק לתפוצה בארץ, הרב אמנון יצחק פתח במתקפה חריפה כנגדי.

"אני פניתי להרב אמנון יצחק, מספר פעמים, שלחתי לו שליחים, רציתי להיפגש עמו, לדון עמו לגופם של דברים ולערוך עמו שלום, אך הרב יצחק סירב להיפגש עמי ואמר שאסור לעשות איתי שלום".

הרב עם מעריציוצילום: הרב עם מעריציו
הרב עם מעריציו

ראייה מהסיאנסים
• אז אתה יודע מי עומד מאחורי המודעות שהופצו בגנותך - "צא טמא"?

"לדעתי הרב אמנון יצחק. כגודל ההצלחה, כך גודל ההסתה, משנה לשנה אלפים חוזרים בתשובה. אני מחלק בארץ ובעולם דיסקים וספרים שמחזירים אלפים בתשובה, שמקבלים עליהם קבלות. הוא עושה את זה רק בעברית ובישראל, אני עושה את זה גם בישראל ובעוד 100 מדינות. הרב אמנון עושה נזק גדול לעולם התורה, וזורע שנאה בעולם התורה. אפילו מרן הרב עובדיה זצ"ל אמר בזמנו על הרב אמנון שכל מה שעשה, עשה למען עצמו".

• איך קשריך עם רבני ישראל?

"הייתה לי הכרות מוצלחת עם מרן הרב עובדיה זצ"ל. אני מקבל שבחים מהרבה רבנים בארץ, אני אף עובד עם ארגון הידברות ומגיע לסמינרים שהם מקיימים בחו"ל. אני עובד עם הרב זמיר כהן והרב יצחק פנגר. כך גם עם רבני ערכים ועוד שורה של רבנים חשובים שאני פועל איתם רבות. אני כבר 22 שנה בעולם החזרה בתשובה, ומשנה לשנה זה פורץ גבולות".

• מה באשר לפרסומים לפיהם אמרת ש"חללי צה"ל שחיללו שבת - הולכים לגיהנום"?

"יש אנשים אומרים שכל חייל שנהרג הולך לגן עדן, בין אם חילל שבת, או אכל חזיר או כל עבירה אחרת. אז אני אמרתי שזה לא נכון, כי הרבה פעמים עשו סיאנסים לכל החיילים האלה, והם אמרו שהם במקום לא טוב בגלל העבירות. אי אפשר לומר שכל חייל שעושה עבירות ומת כיהודי הולך לגן עדן - זה לא נכון, כי מי שמסר את נפשו בקידוש ה' ברור שיש לו מדרגה גבוהה בעולם הבא. אבל סתם חייל שהרגו אותו, ישר הוא הולך לגן עדן? ממש לא. יש כאלה שאף חזרו בגלגול וזוכרים את כל מה שעברו. ואי אפשר להבטיח לאנשים שכל אחד שמת כיהודי, הולך לגן עדן".

בגלל הדיסקים. הרב מזרחי ותקליטוריוצילום: בגלל הדיסקים. הרב מזרחי ותקליטוריו
בגלל הדיסקים. הרב מזרחי ותקליטוריו

• מתי תבקר שוב בישראל?

"הייתי בארץ לפני כמה ימים ומסרתי שיחות חיזוק בבאר שבע, בבת ים, בעכו, בטירת הכרמל, בישיבת הרב דניאל זר בפרדס כץ ועוד. עכשיו חזרתי לביתי באמריקה, להמשיך לחזק כאן את הציבור. בעוד חודשיים אגיע שוב לישראל לאירוע חיזוק שיערך בקיסריה, עם רבנים חשובים ובהשתתפות אלפים".

פנינו לקבלת תגובתו של הרב אמנון יצחק לדברים הקשים, והיא טרם התקבלה. לכשתתקבל, התגובה תפורסם במלואה.











הרב יוסי מזרחי הרב אמנון יצחק ארהב שואה חיילי צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 127 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד