י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

להתלבש לחג הפסח: זה המחיר שתשלמו

רגע אחרי סיום "זמן חורף" עושים תלמידי הישיבה את דרכם אל חנויות ההלבשה לרכוש בגדי חג. לפני שאתם מוציאים מאות שקלים עבור הבגדים, שוטטנו ברשתות החנויות היוקרתיות ומצאנו עבורכם שלל אופציות אופנתיות בתקציב שמתאים לכל כיס

צילום אילוסטרציה: מתניה טויסיג, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: מתניה טויסיג, פלאש 90

מידי שנה בערב חג הפסח אנחנו נאלצים לנדוד באינספור חנויות כדי לרכוש את כל בגדי החג ולפעמים הקנייה עורכת כמה ימים, אז כדי לחסוך לכם זמן וכסף, יצאנו לבדוק את המחירים והמותגים וחזרנו עם נתונים מפתיעים.

את דרכנו בעולם האופנה היוקרתי והאיכותי התחלנו בשיחות עם תלמידי ישיבה ושמענו מהם מה עומד מאחורי בחירת החליפה, הכובע החולצה והנעליים. תחילה יצאנו עם שניים מהם לרשת "בלמונטי" הנחשבת למובילה בתחום הכובעים בשל היוקרה ואיכות מוצריהם.

את פנינו קידם מנהל הרשת קובי רוטלווי שהבין תוך כדי שיחתנו כי באנו לכאן כדי לבחור את הכובע הכי יוקרתי בחנות. בכל זאת חג בפתח ואין סיבה שלא נתפאר בכובע יוקרתי. הכובע שהפך לשם דבר בעולם הישיבות.

ויולינו שמו. הוא בעל עיצוב איטלקי חדשני שזוכה לציון הגבוה ביותר. המותג כבש את עולם הישיבות מאז הגיע לרשת החנויות אשתקד, לאחר שרבים מהחובשים אותו בדקו את איכות המוצר שעשוי מחומרים איכותיים.

אחרי זמן מה יצאנו מהחנות עם שני כובעים באמתחתנו. "תשמע, באמתי לכאן על מנת לצאת עם כובע הכי יוקרתי שיש בשוק, והגשמתי את שרציתי", הסביר לנו אחד הבחורים.

אחרי שבחורי הישיבה חבשו לראשם כובע, יצאנו לחפש חליפה שתתאים לכובע מבחינת עיצוב ויוקרה. אינספור חנויות עברנו והשניים המליצו על רשת "בגיר" ממנה ניתן לצאת עם חליפה ברמה גבוהה.

"כשאני ניגש לבחור חליפה חשוב לי שהיא תשב עלי טוב. שהיא תהיה בעלת גזרה צרה", מסביר אחד הבחורים מה עומד מאחורי בחירתו, "היום כבר לא הולך חליפה ללא דוגמא ולכן בחרתי חליפה כחולה עם פסים".

כובע וחליפה יש לנו כבר לחג, ומה שנותר לנו לרכוש לקנייה הסופית, הם חולצה, עניבה ונעליים. אז שבנו לרשת 'בלמונטי' ושם מצאנו חולצה יוקרתית שחוסכת לנו את הגיהוץ "היא לא מתקמטת" הסביר מנהל החנות.

אתם יודעים, ישנם רבים הסבורים כי הנעליים עושים את המראה כולו ובשל כך יצאנו למספר חנויות יוקרתיות בהן ניתן למצוא את כל סוגי הנעליים שמתאימים לבחור שמחפש מותגים יוקרתיים ואיכותיים.

את עיניהם של הבחורים צדו זוג נעליים בשם "פאקו מרטין" שמיובא לישראל על-ידי 'קבקב יבוא הנעלה בע"מ'. הקולקציה מורכבת ממגוון דגמים של נעלי אלגנט איכותיות ויוקרתיות כמיטב המסורת המשווק בישראל כבר כ-25 שנה.

בסופו של יום ארוך ומייגע, יצאנו עם כל הבגדים שרצינו לחג הפסח שממש מחכה לנו מעבר לפינה. כמה עלתה לנו כל הקנייה - אתם בוודאי שואלים? אז, זהו, שלמרות היוקרה והאיכותיות שבמוצרים, יצאנו דווקא במחיר ששווה לכל כיס.

כובע 'ויולינו': 920 שקלים ואם היינו ברי מזל ותלוש באמתחתנו, המחיר היה זול יותר.
חליפה: 990
נעליים: 250
חולצה: 108
עניבה: 89
כובע וחליפה ביגוד לחג פאקו מרטין בחורי ישיבה קניית בגדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד