י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הרב אמנון מגיב: "עלילותיו ושקריו של מזרחי אינן יודעות גבול"

בעקבות הראיון התוקפני של הרב יוסי מזרחי בו האשים כי הרב אמנון יצחק רוצה במותו, מגיב הרב יצחק בראיון לוחמני לא פחות • מאשים: "מזרחי מדבר דברי נבלות ופריצות בפני רווקות ונשואות בשיעוריו עד להכעיס כאחד הריקים והפחותים"

הרב אמנון מגיב: "עלילותיו ושקריו של מזרחי אינן יודעות גבול"
j

לאחר המתקפה בראיון שהעניק 'רב השערוריות' - הרב יוסי מזרחי - ל'בחדרי חרדים', מגיב הרב אמנון יצחק ומשיב אש בראיון משלו. "הרב יוסי מזרחי איים עלי ושלח עבריין לאיים עלי ועל אדם נוסף, וזאת בגלל שאותו אדם רצה לתת תרומה לישיבה של הרב מזרחי בסך של 450000 ש"ח, וחזר בו לאחר שנודע לו שהרב מזרחי מתכנן לקחת לכיסו את התרומה על ידי כתיבת צ'ק התרומה לטובת מקרקעי ישראל, עבור דירה שבונה הרב מזרחי בנוה יעקב, ואף הרב מזרחי הודה לאותו אחד, בהקלטה שעשה טעות בכך".

הרב אמנוו מחריף ומציין: "הגשתי נגד הרב יוסי מזרחי תלונה במשטרה על סחיטה באיומים. בימים קדמונים השקרנים השתמשו בקצת מן האמת כבסיס שעליו בנו את השקר, אך היום השקר הפך להיות טהור וחף מכל אמת. דוגמא נפלאה לכך היא מי שמכונה הרב יוסי מזרחי, האיש שיצא כנגדי, בעוד הרב מזרחי יושב בגולה ומרגיש בארץ ישראל ואומר לשומעי לקחו שלא צריך לעלות לארץ ישראל - בזמן שהרב מזרחי בונה אחת מדירותיו הרבות בנוה יעקב כמפלט מכוכב שביט (ניבירו) ולקהל מאזיניו אומר שלא צריך לחשוש מזה, ובנוסף פער פיו כלפי ואמר 'תרד מהבמה ותפנה אותה לצעירים'. זה מגיע מתוך הקנאה התהומית והגאוה המגלומנית שלו".

רבי אמנון מתייחס לדברי הרב מזרחי בראיון, "הרי הרב יוסף מזרחי טען אמש בראיון באתר בחדרי חרדים, שהוא מדבר ב100 שפות במאה מדינות יותר ממני, שאני מדבר רק בעברית בישראל, והוא עשה הרבה למעלה ממיליון בעלי תשובה בזמן קצר, שהרי כל 2 דקות הוא מקבל לדבריו מייל שעוד יהודי או גוי התגייר, ויש לו קהילה של 1000 פיליפינים שהתגיירו בגללו, כך שכל שנה לפחות 260,000 חוזרים בתשובה, כפול 22 שנה הרי שכל העולם התגייר וחזר בתשובה, זה לא מגלומן?! כדי להפריך את שטויותיו בנקל ניתן לראות בגוגל כמה הופעות, סרטונים וצפיות יש לרב אמנון יצחק לעומת יוסף מזרחי".

כבוד הרב, מה יש לך לומר על דבריו של הרב מזרחי שאמר ש"לא תנוח עד שתראה אותו מת"?

"עליו אמר השם יתברך: 'כי לא אחפוץ במות המת כי אם ישוב מדרכו וחיה', ולהבדיל ממנו כשנתפס בקלקלתו שולח עבריין כדי לפגוע פיזית נגד מי שחשף את מעשיו בהונאה הגדולה שביקש לשלשל לכיסו על חשבון 'התורם' לישיבה כסף בסך 450000 ש"ח, ועל כך הוגשה תלונה למשטרה.
אך אין סיכוי לאדם כזה שיחזור בתשובה שאין בלתו ואין זולתו".

"הרב מזרחי יוצא גם נגד גדולי ישראל ומזלזל ברב שטיינמן והרב קנייבסקי על גזירת הפלאפונים שפסקו נגד החזקתם, הוא אומר בשיעוריו שזו טעות מה שעשו בענין זה וזו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה וזה לא יצליח להם! וגם אומר שלא צריך ללמוד גמרא! ושהרבנים וראשי הישיבות לא מבינים בבעלי תשובה! ואולי רק מיליון נספו בשואה לפי חשבון מעוות שעשה! בנוסף הוא מעוות הלכות תמידין כסדרן כגון: 'אין היום דין הקם להרגך השכם להורגו', מסדר את התורה והלכותיה לפי גחמותיו המתחדשות כמעין הנובע ומדבר דברי נבלות ופריצות בפני רווקות ונשואות בשיעוריו עד להכעיס כאחד הריקים והפחותים", ממשיך הרב יצחק ותוקף.

האם אתה אחראי להפצת הפשקוויל "צא טמא", כפי שהרב מזרחי טען אמש בראיון לבחדרי חרדים?

"עלילותיו, מזימותיו ושקריו של האיש אינן יודעות גבול. כדי לומר לו מה שאני חושב עליו איני מבזבז זמן וממון, אלא מדבר בקולי, בקול ברור ורם ועם עובדות כפי שעשיתי עד כה ולא סיפורי סבתא שהוא מלהג בכל מקום מבלי ליתן ולו עובדה אחת. סגנון המודעות הללו שייך לקנאים בירושלים שעברו את השואה וכואב להם מאד על ביזוי החללים קדושי עליון בני משפחותיהם שמסרו נפשם על קידוש השם, ואשר מיליונים מהם בעיניו היו גויים ומתבוללים ואין להצטער עליהם כלל. שנאתו לאוכלוסיות שלמות כגון ברסלב וחב"ד ועוד ואשר יצא נגד רבי נחמן מברסלב בחירופין וגידופין ונגד הרבי מחב"ד כנ"ל - אינה יודעת גבול ומעצור. גם בתשובתו לשאלתך על ביזוי חיילי צה"ל, לדבריו הוא מסתמך על סיאנסים לקבוע מה דינם, שהרי כל מקורותיו מבעלי החלומות וחבריהם".

הרב מזרחי טוען שאתה רודף אחריו ואחרי הרב זמיר והרב פנגר מקנאה, האם יש אמת בדבריו?

"עוד שקר ועוד סילוף, כך צובר לו יוסף מזרחי את מעמדו בספר השיאים של גינס כגדול השקרנים המעלילים והמכחישים, שהרי לולי שהסכמתי להכניסו לאחד הסמינרים בארה"ב כמרצה אורח לא הייתי יודע שקיים אדם כזה. אחרי שנים מאז שראיתיו קבלתי הסרטה משיעור שהוא תוקף אותי ללא שום בירור מקדים בעליהום הש"סי בבחירות, לנצל את המומנטום לטובתו ושהעולם ידע שעתה יש אותו ורק אותו ואין זולתו. אם חשבתם שעשה זאת רק לי, תשאלו את מי שהחזירו בתשובה הרב יוסי יגן מארה"ב, שכפר בטובתו ויצא נגד רבו בעלילות והשמצות איומות, והאשמות חסרות שחר וניסה להקים קהילה משלו נגד רבו - אך לא עלתה בידו ויש לו רק מתי מעט שומעי לקחו בשיעוריו בארה"ב. כנ"ל לא יצאתי ככלל נגד אף אחד טרם שיצא נגדי בהאשמות שווא, כמו הרב שחתם נגדי בבחירות באיסור תורה מפורש ואחר כך באחת מהרצאותיו האחרונות פער לועו נגדי וכמו"כ הרב שהשמיץ אותי בטלויזיה לעיני מליונים ללא שהייתה לנו היכרות מקדימה, ועל זה חוייב בבית דין של הרב שבח רוזנבלט שליט"א להתנצל בכתב וברבים וכן עשה".

לסיכום מה יש לך לומר?

"לצערנו הרב הדור הזה מאד שטחי ואינו מעמיק לחקור, בפרט בענייני ההלכה והדקדוק בהם, ונוטה לקבל סטיגמות מבלי לברר, נוהה אחר קולות מבדרים ומקילים ומחפשי חיי נוחות ללא עמל ויגיעה כמצות התורה. מכאן שנוח למתפרצים בעם שאין להם רב ומנהיג ולא שמשו מעולם שימוש צמוד תלמיד חכם אמיתי גדול בתורה, לקחת מיקרופון ללא פיקוח ומכוון ולהיות רועה לא נאמן ולשבות אחריהם עדרים, ובפרט נשים וקהל רחוק, בהבטחות שווא ומדוחים כנביאי הבעל שהקלו לעם כנגד נביאי האמת שהיו בודדים בכל דור ודור.

"אך אל יאוש למתחזקים בעם, שהרי הקב"ה אמת ותורתו אמת וכולם יודעים זאת, ולמרות זאת עדיין השקר חוגג בגדול עם כל שליחיו המתחזים בעם לאמר... ועל כן אמרו חכמים ז"ל שבדור האחרון 'האמת תהא נעדרת', 'וסר מרע משתולל', אך מבקשי האמת יודעים שצריך להתייגע להבחין בין טמא לטהור ולכן צריך לעדר הרבה מאד כי "אמת מארץ תצמח", היא נמצאת מכוסה רק צריך לעדר אחריה והיא תתגלה במלוא יופיה. אשרי המבדיל בין טהור לטמא ובין אמת לשקר".

הרצאותיו של הרב יצחק. "הרב מזרחי ממלא אולמות כך?"










הרב יוסי מזרחי הרב אמנון יצחק החזרה בתשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 137 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד