י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סיפורן של הנערות: פגשנו דוב ויצאנו בנס

שתי הנערות שנמצאו אתמול לאחר היעדרות ממושכת, משחזרות כיצד נסחפו לאגם, טעו ביער ואף פגשו בעלי חיים, וכיצד חולצו לבסוף אחרי שהמסוק פספס אותן בתחילה

סיפורן של הנערות: פגשנו דוב ויצאנו בנס

שתי הבנות שנעלמו אתמול בארה"ב ונמצאו לאחר שעות ארוכות של חיפושים, מספרות לראשונה כיצד איבדו את דרכן ואיך השתלשלו העניינים עד שנמצאו בחסדי שמים, בריאות ושלמות. 'בחדרי חרדים' מגולל את הסיפור המלא.

לדברי הבנות, הן החליטו לצאת לטיול סביב האגם הסמוך למלון בו שהו. אך גדות האגם לא התאימו להליכה, ואחת הבנות שלא ידעה לשחות החליקה פנימה. חברתה, בידיעה שאינה יודעת לשחות, נכנסה פנימה כדי לעזור לה. שתיהן ניסו עתה לצאת יחד לגובה פני הקרקע, וגילו שזה בלתי אפשרי. הן המשיכו ללכת מסביב לאגם כדי למצוא מקום טוב יותר לטפס, והן אכן מצאו מקום מתאים ממנו טיפסו החוצה אל היער.

השתיים חשבו שזה לא יהיה עניין גדול לצעוד סביב האגם, עד שיגיעו שוב לנקודת המוצא שלהן, כאשר במהלך הליכתן אף שמעו פה ושם רעשי מכוניות וקולות רחוב וצעדו לעברם כשהן בטוחות שהן צועדות לעבר כביש מרכזי, אבל ביער קל לטעות. ובעוד הן סבורות שהן בדרך לשטח עירוני - הן פשוט העמיקו לתוך היער.

לאחר הליכה מרובה הבינו השתיים שטעו בדרך וידעו שהן חייבות להמשיך ללכת עד למציאת שטח מיושב. בינתיים התחיל להחשיך, ובעודן פוסעות בבוץ ומים, הן כבר איבדו את נעליהן וגרביהן. למרות זאת הן המשיכו ללכת כדי לא להירדם, ובדרכן אף ראו דוב ובעלי חיים אחרים - ורק בדרך נס הן יצאו בשלום, מעבר לשריטות מקוצים שדקרו אותן מכף רגל ועד ראש.


צפו: מסוק החילוץ של המשטרה ממריא באחת מגיחות הסיור לאיתור הנערות. צילום: COL

כשראו את המסוק הראשון (בסביבות חצות), החליטו להישאר במקום וטיפסו על עץ כדי לנסות ולסמן למסוק שהן שם בפעם הבאה שיופיע, ואכן הוא הגיע בסוף אך שוב לא ראה אותן. כשהמסוק חלף על פניהן כעבור כמה שעות ושוב לא איתר אותן, הן החליטו שלא להסתמך על העזרה שלו, והמשיכו ללכת כל הלילה, כשחלק מהזמן הן שקועות במים עד מתניהן. בסופו של דבר הן הגיעו לקרחת יער קטנה, שם המסוק שהגיע בבוקר הבחין בהן.

טייס המסוק הבחין בשתי דמויות שהתאימו לתיאור של הבנות, אלא משהתכונן לנחות, הבין כי האדמה שבה נמצאו הבנות אינה מתאימה לנחיתה. הטייס חג מעל ראשן והשליך לעברן פתק שבו נכתב "תמתינו במקום אנחנו בדרך". כעבור מספר דקות חזר המסוק למקום בו נמצאו הבנות, והשליך לעברן שקית ובה מזון ומים ושמיכות.

בינתיים עידכן הטייס את צוות החילוץ על המיקום המדויק בו נמצאות הבנות. מספר צוותי חילוץ יצאו לשטח, כשהם מצוידים במספרים ובמסור לגיזום עצים ושיחים. עד מהרה התברר כי הדרך לחילוץ הבנות עדיין ארוכה, הצוותים שיצאו למקום חיפשו דרכי הגעה בדרך הבוצית, כשהם חוזרים על עקבותיהם ומנסים מחדש.

בסופו של דבר הצליחו הבנות להתאושש וללכת כשעתיים לכיוון צוות ההצלה. השתיים נלקחו להתרעננות, ומשם לפגישה מרגשת עם ההורים שהגיעו עוד בלילה למלון בו שהו הבנות. לאחר מכן הועברו הבנות לבית החולים שם קיבלו עירוי וחבישה לפצעים, כמו גם אנטיביוטיקה, השתיים שוחררו לבתיהן כעבור מספר שעות לרווחת ההורים וכל עם ישראל.

שתי הנערות עדיין מזועזעות אך אופטימיות ושמחות שחולצו בשלום.



נערות חילוץ דוב טביעה יער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד