י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נופף באקדחים באיום: כתב אישום נגד השודד מעכו

כתב האישום שהוגש נגד איתן גד, מגולל את ניסיון השוד לפני שבועיים בסניף הדואר ברחוב בן עמי בעכו

השודד בסניף הדואר. צילום: דובר המשטרה
השודד בסניף הדואר. צילום: דובר המשטרה

כתב אישום הוגש נגד תושב נהריה בגין ניסיון שוד סניף הדואר ברחוב בן עמי בעכו לפני שבועיים, באמצעות אקדח דמה ותיק שבו היו שני אקדחים, זוג אזיקי ידיים ואזיקונים ומסיכת פנים בדמות "גורילה". במטרה לשדוד כסף מהדואר.


צילום: רפי גנון ודובר המשטרה

מעובדות כתב האישום עולה כי לפני שבועיים ביום ראשון סמוך לשעה 20:00, הגיע איתן גד בן 49 לסניף הדואר ברחוב בן עמי בעכו, כשהוא חובש קסדה לראשו, בידו אקדח דמה ותיק שבו שני אקדחים - אקדח חצי אוטומטי סטאר, קליבר 9 מ"מ בצבע שחור; אקדח חצי אוטומט סי-זד, קליבר 9 מ"מ בצבע כסף, ובנוסף זוג אזיקי ידיים; 19 אזיקונים; מספריים; צבת; מיכל קטן של גז מדמיע; פנס; כובע גרב; כובע קסקט; חולצה; כפפות גומי בצבע שחור ומסיכת פנים בדמות "גורילה". במטרה לשדוד כסף מהדואר.

הנאשם פנה אל הפקידה בסניף אמר לה "זה שוד", הניף את אקדח הדמה לעבר צווארה, והורה לה לנעול את הדלת. מנהלת הסניף, ששוחחה בסלולר עם אחותה הבחינה במתרחש וביקשה מאחותה שתזעיק משטרה, ויצאה מהחדר המנהלת. הנאשם צעק לעבר המנהלת כי "זה שוד", והורה לה להיכנס לחדר, תוך שהוא מכוון אליה את האקדחים.

הנאשם נכנס לחדר יחד עם הפקידה והמנהלת, כשכל אותה העת הוא מכוון לעברן שני אקדחים שאחז בידיו. בחדר, דרש הנאשם מהמנהלת לפתוח את הכספת. המנהלת סירבה וטענה בפני הנאשם כי בשעה 20:00 הכספת ננעלת. בתגובה, אמר הנאשם למנהלת כי ידוע לו שלאחר 10 דקות השהיה הכספת נפתחת, ושב והורה לה לפתוח את הכספת, תוך שהוא מניף באיום את אחד האקדחים לעבר החזה שלה.

המנהלת חזרה ואמרה לנאשם כי הכספת לא תיפתח, ואז אמר הנאשם למנהלת "את כנראה לא מבינה מה קורה כאן, לא יודעת מה יש כאן בתיק", פתח את תיקו והוציא מתוכו את האקדח הכסוף. הפקידה ניסתה להרגיע את הנאשם, אולם הנאשם המשיך לצעוק לעברן "אתן מעצבנות אותי אני אהרוג אתכן ואתאבד".

בהמשך כאשר הבחינה המנהלת בשוטרים היא סימנה להם לבוא מהדלת האחורית, ושתיהן רצו לעבר הדלת האחורית. הנאשם רדף אחר השתיים, אולם המנהלת והפקידה הצליחו לצאת מהדלת האחורית, שם פגשו בשוטרים. הנאשם, שהבחין בשוטרים, נעל את הדלת האחורית והתבצר בדואר, כשהוא אוחז בשני אקדחים בידיו ומאיים להתאבד. לבסוף, כעבור כשעתיים, הסגיר הנאשם את עצמו לידי השוטרים.

הפרקליטות באמצעות עו"ד רינת לוי ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
שוד בעכו בנק הדואר כתב אישום אקדחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד