י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המתנות של רשת ביתילי - ישדרגו לך את הבית ואת מצב הרוח

כשראיתי את מבע פניה המאוכזב, ידעתי שאעשה הכל למענה • חג הפסח היה הזדמנות פז • ברשת ביתילי מצאתי עבורה רהיטים משלימים שישנו את כל המראה של הבית שלה - לא התאפקתי ולקחתי גם משהו לעצמי • אל תפספסו את מבצעי פסח

לרהט את הבית בסטייל - ביתילי. צלם: דן לב  סטייליסטית: דלית רוסן
לרהט את הבית בסטייל - ביתילי. צלם: דן לב סטייליסטית: דלית רוסן

את המבט המתחנן שלה אני לא אשכח כל כך מהר. היא עמדה מולי, ידיה שמוטות לצדדים ועיניה מחפשות נחמה. "אבל זה לא מה שהזמנתי – מבטיחה לך", היא כמעט בכתה.

עשר שנים לקח לה, לאחותי הקטנה, להיכנס לבית משלה. את הרגע המאושר היא תיאמה כך שיקרה בדיוק בתחילתה של שנה חדשה, חגים, התחדשות, נשמע מושלם.

מגש נוי פורמו. 39 ש"ח. צילום: ישראל כהן



אבל אין שלם בלי שבור. עוגמת הנפש שהיא נאלצה לעבור, היתה מעל ומעבר לדמיון. המעצבת עבדה שלא כמצופה, הרהיטים הגיעו לא כפי שדמיינה, והיא היתה בלתי מרוצה בעליל. איכשהו היו דברים שהיא התרגלה אליהם, אבל אותי זה תפס וכאב לי הלב. מאותו יום התחלתי לחסוך. פתחתי קופסה קטנה במגירה זניחה בחדר שלי, והחלטתי לשים שם מעשרות, עודפים קטנים שאני מניחה פה ושם.

מתוך הרגל כמעט לא שמתי לב שזה נמשך ונמשך. ידעתי שלקראת חג הפסח הבא, אני אגשים לאחותי הקטנה חלום ואעזור לה להשלים ריהוט לבית – שיהיה בדיוק לפי טעמה.
את הפרסומת של רשת ביתילי היה קשה לפספס. "מתנות לחג קונים ברשת ביתילי", קראה לי הפרסומת, ואני החלטתי לבדוק. "בית לעיצוב" – ראיתי שנכתב תחת הלוגו וזה גרם לי להרגיש ביטחון.
שעון חול. 79 ש"ח ליחידה. צילום: ישראל כהן



ברור שלא יכולתי להתחיל לקנות לה את כל הריהוט מחדש, על אף שהסתובבתי שם והרגשתי כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים ולא ידעתי על מה להסתכל קודם, אבל כשהגעתי למחלקת הומסטיילינג, הבנתי מה חיפשתי. "כשמדובר בעיצוב הבית", הסבירו לי מומחי רשת ביתילי, "אין כזה דבר 'הפרטים הקטנים'. כל בחירה וכל פריט יכולים להקרין על המראה הכללי של הבית וחוויית השהייה בו".
זהו. שמחתי בלבי. הרי רוב הדברים בבסיס, היו כן מה שהיא הזמינה. מה שאולי יכול לשנות לה את התמונה, אלו פרטים משלימים שיהפכו את כל מראה הבית לשונה.
אגרטל סטור. 19 ש"ח ליחידה. צילום: ישראל כהן


אז בדקתי ומצאתי שמחלקת ההומסטיילינג ברשת ביתילי התחדשה עם שלל מתנות טרנדיות ואופנתיות, לצד מתנות קלאסיות. היו שם מגוון של פריטים במחיר של עד 50 שקלים ויש גם מבצע לחג, שאגב יימשך עד לתאריך 30.4 - במחלקת הריהוט המשלים, הלבשת הבית ואביזרי הנוי, ועל כל קנייה ב-200 שקלים משלמים רק 150 שקלים.
אפשר למצוא פריטים שימושיים ואלגנטיים כמו מסגרות לצילומים משפחתיים או קערות לפירות העשויות ניקל, נירוסטה או זכוכית. ויש כפל מבצעים שזה בכלל מדהים.

האמת שאת הקניה התחלתי לאחותי אבל מהר מאוד לקחתי ככה כמה דברים גם לעצמי. מה, לא מגיע לי?
כרית מטאליק - 89 ש"ח. צילום: ישראל כהן



קניתי לה קערות ומסגרות, מגשי נוי ושני אגרטלים משגעים. היא מאושרת, וכבר לא יכולה לחכות לפסח כדי לעצב כמה פינות בבית שבטוח ישפיעו על כל האווירה. והבאנו גם לכם כמה תמונות ודוגמאות, כדי שתוכלו ליהנות
ראנר טאפי. מחירים בהתאמה - 95 ש"ח. צילום: ישראל כהן



מגש עוגה ספארק. 399 ש"ח. צילום: ישראל כהן



לרעיונות נוספים למתנות חג ברשת ביתילי>>




צלם:דן לב סטייליסטית - דלית רוסו
ביתילי שיפוץ הבית לפסח ריהוט וסטיילינג לבית כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד