י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

משגיח כשרות: "בעל איטליז רדף אחרי עם סכין - חשבו שזה פיגוע"

משגיח כשרות בבת ים אויים בסכין על ידי בעל איטליז, לאחר שחשד בו שהכניס בשר לא כשר • אומר ל'בחדרי': "הסרתי את תעודת הכשרות והוא רדף אחרי עם סכין קצבים - אזרחים חשבו שמדובר בפיגוע" • צפו בתיעוד המזעזע

בעל האיטליז והסכין
בעל האיטליז והסכין

 

משגיח כשרות תחת איום: בת ים סוערת בשל תקיפת משגיח כשרות בסכין.

בעל חנות איטליז רדף אחרי משגיח כשרות, המפקח בחנותו תוך שהוא מנפנף בסכין קצבים, וזאת לאחר שבעל אטליז ניסה למכור בחנותו בשר מעיים שאינו כשר, לאחד מלקוחתיו.



ע' משגיח הכשרות המותקף, מספר בראיון ל'בחדרי חרדים': "בשעות אחר הצהריים עבדנו כרגיל בחנות, היו לקוחות ולפתע אני שומע את בעל האיטליז אומר לאחד הלקוחות שביקש לרכוש בשר מעיים שיבוא מחר, והוא ימכור לו את מבוקשו – בשר מעיים.

"אני תהיתי מאיפה הוא יביא מעיים. הרי אין בשר מעיים כשר בחנות. לפני כמה חודשים בעל האיטליז קיבל סחורה כזו ואמרתי לו בזמנו לסמן את הבשר ככשר. הוא סירב מאחר וטען שהוא ימכור את כל הבשר באותו יום. מאז לא הוזמן בשר מעיים לחנות. שאלתי את בעל האיטליז מאיפה תביא בשר מעיים ללקוח כשאין לך?



"בעל החנות החל לומר כמה גרסאות: תחילה סיפר שי לו מעיים בבית. הגבתי לו שהוא אינו יכול להביא בשר מהבית ולמכור. ואז טען, שנשארו לו מהסחורה שהוזמנה לפני מספר חודשים. שאלתי אותו: הרי אמרת לי שהסחורה נמכרה באותו יום. שוב שינה גירסה וטען שקנה עוד בשר מעיים לבית והוא יכול לעשות עם הבשר מה שהוא רוצה. השבתי לו שזה אסור. ושוב חזר ואמר שנשאר לו בחנות מהסחורה ההיא. אמרתי לו: "תביא לי את המעיים הללו לבדוק".

"הוא נתן לי - ואני מגלה שהמעיים הללו לא מאותה סחורה ולא מזוהה ככשר. כל הוויכוח הזה מתנהל בחנות.



"יצאתי מהאיטליז, התקשרתי לרב משה גבאי ראש מחלקת הכשרות בבת ים, סיפרתי לו את המקרה, והרב גבאי אמר: "תבקש ממנו את המעיים הלא כשרים ותזרוק לפח, ונזמן אותו לשימוע. אם לא יתן את המעיים תקח לו את תעודת הכשרות".

"עשיתי כדברי הרב גבאי, נכנסתי לחנות וביקשתי את המעיים, בעל האיטליז לא רצה לתת לי, לקחתי את תעודת הכשרות של האיטליז ויצאתי מהחנות, ואז הוא החל לרדוף אחרי מחוץ לחנות, עם סכין קצבים. הוא ראה שאינו יכול לפגוע בי ועצר. הייתה המולה רבה ברחוב - אנשים לא הבינו מה קרה. חשבו שזה פיגוע".



הרב משה גבאי ראש מחלקת הכשרות בבת ים, אומר ל'בחדרי חרדים': "הכשרות הוסרה. מחר בעל האיטליז יוזמן לשימוע, וכמובן תוגש תלונה במשטרה. אני לא חושב שהכשרות תוחזר. אנו לא מוכנים לסכן משגיח בשביל אדם מטורף".

תגובת בעל האיטליז טרם התקבלה, היא תפורסם לכשתתקבל.

איטליז בת ים משגיח כשרות משטרת ישראל דקירת סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד