ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ילדי "בלב אחד" שטו במרינה בהרצליה

לראשונה בארץ: יום פעילות למאות ילדי ארגון החסד הגדול "בלב אחד", במרינה בהרצליה - בהשתתפות מאות מתנדבים בחורי ישיבות

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

לראשונה בארץ ובאופן חסר תקדים נערך אמש יום פעילות גדוש למאות ילדי ארגון החסד הגדול "בלב אחד" במרינה בהרצליה בהשתתפות מאות מתנדבים בחורי ישיבות.

מדובר ביוזמה מיוחדת של ארגון "בלב אחד" אשר בערב פסח מקלים מעט מהורי הילדים המיוחדים ונותנים להם אפשרות של מנוחה ורוגע מעבודות ערב החג העמוסות גם כך.

בבוקרו של יום הגיעו הילדים באוטובוסים מאורגנים מכל רחבי הארץ שנתרמו לשם כך מחברות התחבורה לאולם גדול בעיר הרצליה שם נהנו ממגוון פעילויות נרחב שכלל שירים ומופעי להטוטנים.
לאחר מכן יצאו הילדים לעבר המרינה - חוף הים של הרצליה שם המתינו להם יאכטות מפוארות של אילי הון שתרמו את היאכטות שלהם למסע הפלגה שערך שעה ארוכה, שהביעה מעט את קורת רוחם המרובה מהשייט המהנה.

הילדים המיוחדים פרצו בריקודים ושירה נרגשת יחד עם מאות המתנדבים בחורי הישיבות שהגיעו בבין הזמנים שלא על מנת לקבל פרס.

בסיום היום המרגש חזרו הילדים לביתם כשהם עמוסים חוויות מרגשות ומודים לראשי הארגון על הפעילות המסורה במהלך כל השנה ובפרט בימים אלה ימי בין הזמנים.

ביום הפעילות השתתפו חברי הנהלת הארגון שדאגו לכל פרטי האירוע, הוענקו תעודות הוקרה למכובדים שדאגו ותיווכו שהיום כיף הזה יצא אל הפועל ה"ה ראש עיריית הרצליה מר משה פדלון, חבר מועצת העיר מטעם "דגל התורה" הרב אלעד צדיקוב, סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפאלית של "דגל התורה" הרב מנחם שפירא. מנהל לשכתו של הרב שפירא הרב אליהו ארנד, הרב יעקב מורגנבסר ידיד הארגון, מנהל המרינה בהרצליה מר אמיר צינדר, בעלי אולם האירועים "קסיופיאה" מר יהודה אוריאלי ולחברת "טיפ הפקות" בהנהלת מרדכי רבינוביץ על ההפקה. ראשי הארגון הודו בחום על העזרה והסיוע עד לפרטים הקטנים כדי שהאירוע המורכב יושלם לרווחת הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם.

בארגון "בלב אחד" מציינים כי הארגון נערך גם לימי חול המועד פסח לשלל פעילויות מרתקות בהשתתפות הילדים והוריהם במרכזו האירוע הענק ביום השני של חול המועד פסח במרכז הקונגרסים בניני האומה בירושלים בהשתתפות מאות הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם.

צילום: קובי הר צבי




























































לב אחד מרינה הרצליה ילדים מיוחדים דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד