י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הנאשם ברצח אבו חדיר הצית אש בכלא

יוסף חיים בן דוד, נגדו הוגש כתב אישום בשל שותפות ברצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר, הצית אש בכלא איילון

בן דוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בן דוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אש בכלא: יוסף חיים בן דוד, נגדו הוגש כתב אישום שפיקד והיה שותף לרצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר, הצית אש בכלא איילון הערב (ב'), כך פרסם לראשונה עידן אבני מרשת ב'. בן דוד מטופל משמעתית על ידי שירות בתי הסוהר.

בן דוד, הצית נייר בחדר מפקדת האגף בו הוא מוחזק בבית הסוהר 'איילון'. הנייר כובה מייד ולא נגרם נזק למבנה. משירות בתי הסוהר נמסר ל'בחדרי' כי העצור מטופל משמעתית, ותוגש נגדו תלונה למשטרת ישראל.

לפני כחודשיים, שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים גזרו מאסר עולם על בן ה-17 שהואשם ברצח הנער מוחמד אבו חדיר ביולי 2014, ו-21 שנות מאסר על הקטין בן ה-16.

הרכב של שלושה שופטים - אב"ד סגן הנשיא יעקב צבן, השופט רפי כרמל והשופטת רבקה פרידמן-פלדמן גזרו מאסר עולם ועוד שלוש שנות מאסר על בן ה-17 שרצח את מוחמד אבו חדיר. כמו כן קבעו כי עליו לפצות את משפחתו של הילד מוסא זלום בסכום של 5,000 ש"ח, ואת משפחת אבו ח'דיר בסכום של 30,000 ש"ח.

בעניינו של הקטין השני בן ה-16, בדעת רוב גזרו השופטים עונש של 21 שנות מאסר, ומאסר על-תנאי של שנה. כמו כן נגזר כי עליו לפצות את משפחת אבו ח'דיר בסכום של 30,000 ₪, זאת בניגוד לדעתו החולקת של כבוד השופט רפי כרמל כי גם עונשו של נאשם זה צריך לעמוד על מאסר עולם.

הנאשם הבגיר ברצח, יוסף חיים בן דוד, בן 29 מגבע בנימין טרם הורשע שכן בית המשפט הורה לעכב את ההכרעה בעניינו, לאחר שטען לאי שפיות ונדרש להציג חוות דעת רפואית.
אבו חדיר יוסף חיים בן דוד רוצח כלא איילון אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד