י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בעל האיטליז מסביר: "מדובר בחוסר הבנה. לא ניסיתי לדקור את המשגיח"

בעקבות התיעוד המצמרר בו נראה בעל איטליז דולק עם סכין אחר משגיח, נערך לו הבוקר שימוע • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מכחיש: "המשגיח אדם טוב. אני אוהב אותו"; במועצה הדתית אומרים: "הכשרות נשללה ממנו לאלתר"

בעל האיטליז אמש
בעל האיטליז אמש

 

לאחר שאמש (ב') פורסמו ב'בחדרי חרדים' תמונות מזעזעות בהן נראה בעל איטליז רודף בסכין קצבים אחר משגיח כשרות שעובד בחנותו, שחשד שהכניס בשר לא כשר לאטליז, הבוקר הוא הוזמן לשימוע במועצה הדתית בעיר בת ים, ומספר ל'בחדרי חרדים' את גרסתו לאירועים.

אליהו, בעל האיטליז המדובר בבת ים, בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי לא התכוון לפגוע במשגיח, וכי מדובר בחוסר הבנה. את הדברים הוא אמר לאחר שימוע שנערך לו הבוקר במועצה הדתית בבת ים, בו יושרו לדבריו ההדורים מול המשגיח.

"לאחר הוויכוח בנינו", מספר בעל האיטליז, "המשגיח לקח לי את תעודת הכשרות ויצא מהחנות. הייתי באמצע לחתוך בשר, כשראיתי שהוא יצא עם תעודת הכשרות רדפתי אחריו לכיוון הרכב שלא ייסע, ורציתי לשאול אותו מה קרה, למה לקחת את התעודה?".

הוא מגיב אף לתיעוד הקשה ולדבריו של המשגיח. "שום פיגוע, מי בכלל חשב לדקור אותו? אולי הוא חשב שאני בא לדקור אותו, אבל זה ממש לא עלה בדעתי. הסכין נשארה ביד מאחר והייתי באמצע העבודה, רדפתי אחריו רק לדבר איתו. הוא כל הזמן מחפש אותי על כלום, ובסוף מגיע למסקנה שהכל בסדר, המשגיח הוא אדם טוב אני אוהב אותו".

 

בעל האיטליז עם הסכין בידוצילום: בעל האיטליז עם הסכין בידו

בעל האיטליז עם הסכין בידו


במועצה הדתית אומרים הבוקר: "שללנו לו את הכשרות לאלתר"
בעל האיטליז מספר על השימוע שנערך לו הבוקר. "הייתי הבוקר בשימוע אצל ראש מערך הכשרות בבת ים הרב משה גבאי, וסיפרתי לו על מה שאירע אמש. הרב קיבל את גרסתי שהייתה אי הבנה אמש, ומשגיח הכשרות יחזור לעבוד באיטליז ביחד ובהצלחה. בנוסף, אמרתי לרב שאם המשגיח נפגע ממני אני מתנצל".

מנגד, ראש מערך הכשרות בבת ים הרב משה גבאי אומר הבוקר ל'בחדרי חרדים' - "אכן הוא בא לשימוע אצלי, וסיפר שהיה עצבני ולא תכנן לדקור את המשגיח. הוא מודע בעובדות אמנם, והשימוע ביני לבינו מוקלט, אך טוען כי זרק את הסכין כאשר ראה שהמשגיח מצלם אותו. הוא היה צריך לזרוק את בשר המעיים כבר אתמול, אך לבסוף התפרע על המשגיח".

לשאלה האם המשגיח יחזור לעבוד באיטליז, אומר הרב גבאי - "מה פתאום, המשגיח לא יחזור לעבודה, ואף הכשרות הוסרה. ברגע שהבשר הלא כשר יוצא בזמן, אין תעודת כשרות. הוא קילל אותי ואת המשגיח והרבנות".

בעל האיטליז מצידו מגיב לטענת המשגיח והרב כי שינה גרסאות, "לא אמרתי לו שיש לי בשר בבית, ולא שיניתי כמה גרסאות, אולי הוא לא הבין אותי. אמרתי למשגיח שנשאר לנו כאן בשר מעיים כשר ומאושר, שהזמנו מלפני כמה חודשים, ואז המשגיח טען בפני שאני אמרתי לו בזמנו שסחורת בשר המעיים שהגיע לפני כמה חודשים תימכר באותו יום.

"באמת אמרתי לו שנמכור הכל באותו היום, אך לבסוף נשארה לי חתיכה, הוצאתי לו את חתיכת בשר המעיים מהמקפיא, המשגיח טען שזה בשר אחר, לא זה שהזמנו מלפני כמה חודשים, והשבתי לו שזה כן זה רק שהפכתי וניקתי את השומנים". אליהו מסיים ואומר - "הבאתי הבוקר לרב גבאי את הבשר מעיים, והרב אמר שזה ספק ועדיף שנזרוק. אמרתי לרב תזרוק, לא שווה לריב בשביל 50 שקל".

בעל האיטליז משגיח כשרות בת ים בשר לא כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד