כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הפרשה מסתבכת: מקורב לאריה דרעי נחקר באזהרה

חקירת שר הפנים מסתעפת: גורם המקורב מאוד ליו"ר ש"ס נחקר היום באזהרה במשטרה, במסגרת החקירה הפלילית בעניינו • דרעי עצמו ייחקר בימים הקרובים, לאחר שהבהיר כי ישתף פעולה ככל שיידרש

דרעי. צילום: יעקב כהן, פלאש 90
דרעי. צילום: יעקב כהן, פלאש 90

פרשת דרעי 2 מסתבכת: גורם המקורב מאוד ליו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, נחקר היום (ג) באזהרה במשטרה במסגרת החקירה הפלילית בעניינו של השר - כך דווח הצהריים לראשונה על ידי גיא פלג כתב המשפט של חדשות 2.

מאוחר יותר פורסם ברשת ב' כי גם השר דרעי עצמו צפוי להיחקר בימים הקרובים, כאשר השניים חשודים במעורבות במעשים פליליים.

כזכור, לפני כשבועיים אישר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט למשטרה להפוך את הבדיקה בעניינו של השר דרעי לחקירה פלילית ולאפשר למשטרה לחקור את דרעי באזהרה.

השר דרעי הודיע כבר עם פרוץ הפרשה כי ישתף פעולה באופן מלא עם רשויות החוק במסגרת החקירה. דרעי אף מנע ממקורביו לצאת לקמפיין נגד החקירה, וביקש מאנשי ש"ס שלא להתראיין בנושא בכלי התקשורת.


דרעי מתייחס לדיווחים על נכסיו

ביום חמישי האחרון פתח מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא בבדיקת נכסי הנדל"ן של דרעי. המבקר החליט לפתוח בחקירת הנכסים, בעקבות המידע שהתפרסם בשבועות האחרונים אודות נכסי הנדל"ן של דרעי ובני משפחתו הקרובים, ביניהם בית הנופש ביישוב ספסופה בצפון.

בראיון שהעניק עו"ד שלמה דרעי אחיו של השר למיכאל טוכפלד ב'מקור ראשון' הוא אמר: "לדעתי מדובר על מהומה על לא מאומה, שהתחילה בחוסר הבנה והמשיכה בהטעיה מצד כמה עיתונאים. לאריה יש ילדים נשואים שכמו כולם לקחו משכנתא, נעזרו בהורים משני הצדדים ובמתנות שנתנו אלפי האורחים שבאו לחתונה. בציבור החרדי קניית דירה היא המטרה הראשונית. מה הביג דיל, עצם השאלה מקוממת".
חקירת דרעי חקירה באזהרה יור שס שר הפנים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד