ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

יחימוביץ: חקירת הרצוג עושה נזק למפלגה

מספר 2 ב'מחנה הציוני' - שלי יחימוביץ, אומרת שחקירת היו"ר עושה נזק, אך "לא תקין כעת לתבוע את ראשו"

בוזי' הרצוג. צילום: פלאש90
בוזי' הרצוג. צילום: פלאש90

"חקירת יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג עושה נזק למחנה הציוני", כך אומרת הערב (ג) ח"כ שלי יחימוביץ בראיון לחדשות 2.

יחימוביץ הבהירה כי "כרגע הרצוג לא צריך להשעות את עצמו בעקבות החקירה". יחימוביץ נשאלה שוב אם ראוי שיו"ר אופוזיציה ויו"ר מפלגה יכהן בתפקידים בזמן שהוא טרוד בענינים אחרים?

"בשלב זה", אמרה, "כשאין הודעה פורמלית של היועץ המשפטי על חקירה פלילית, לא תקין לתבוע את ראשו לאלתר ולא הייתי עושה את זה בשום מקרה. אנחנו צריכים להיות עם אצבע על הדופק, לראות מה ההתפתחויות ומה עומד מאחורי ההתפתחויות ולקבל החלטות בהתאם"

יחימוביץ התייחסה למצב המפלגה ואמרה: "אין ספק שהמצב של המפלגה לא טוב, בלשון המעטה. אלה לא ימיה הזוהרים של המפלגה שלנו ובוודאי שזה עושה לה נזק. זו לא רק סוגיה פרטית של בוז'י, זה מקרין על כולנו ומעמיד את כולנו במצב מביך".

יחימוביץ הוסיפה והתייחסה לדברי הרצוג כי הלשינו עליו: "אמרתי לבוז'י מה אני חושבת על הדברים שאמר, אני חושבת שזה לא נכון לחפש מלשינים. זה לא בשפה של המפלגה שלנו וזו לא שפה שמקובלת עליי. אני מציעה לא לחפש מדליפים ומלשינים מקרבנו כי בסוף זה לא משנה מי מסר את האינפורמציה. הרבה פעמים מידע נמסר מסיבות של יריבות פוליטית, אבל השאלה היחידה היא האם זה נכון או לא".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס לחקירה בכנס הרמת כוסית של ח"כ עמיר פרץ בתל אביב ואמר "אתם מלווים אותי מאז כניסתי לפוליטיקה, אתם יודעים שניקיון כפיים ויושר היו הערכים לאורם פעלתי ובהם אני מאמין. מאז שהתפרסמה ההודעה על בדיקת הרשויות בעניין הפריימריס במפלגה, אמרתי לכולם בפומבי ובאופן אישי שזה חלק מתפקידו של מנהיג. להתמודד גם עם עלילות שצפות ועלות תמיד ערב בחירות. אני אגיע לכל מקום שצריך, אתן את התשובות לכל שאלה, לכל טענה, לכל דבר בלע וזדון ונשים את הסאגה הזו מאחורינו. תפקידו של מנהיג הוא להתמודד, להוביל ולנצח.

"אתם בחרתם בי להוביל את המפלגה הזו ואת המחנה הזה לעבר השלטון ואני מתכוון להמשיך לצעוד בדרך הזו, גם אם היא קשה ומלאת מכשולים. לפני שנה היינו על סף כיבוש השלטון וקיבלנו מספר מנדטים שלא קיבלנו שנים ארוכות, ואמון מצד ציבור ענק שחלקו מעולם לא תמך במחנה הציוני. הנצחון היה על הסף, והנצחון נמצא על הסף ויחד איתכם ועם גוש גדול יותר, ומחנה ציוני רחב וחזק יותר אנחנו נתמודד, נוביל וננצח".
יצחק הרצוג חקירה פלילית שלי יחימוביץ המחנה הציוני כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד