י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אז סירב למכור חמץ, ועכשיו: לפיד בא לקמחא דפסחא

יו"ר 'יש עתיד' הגיע למפעל אריזת המזון של הרב גרוסמן, ופגש חיילים חרדים שהגיעו להתנדב במקום

לפיד והרב גרוסמן
לפיד והרב גרוסמן

מתכוננים לחג - יו"ר מפלגת 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד, הגיע היום למבצע 'קמחא דפסחא' של רבה של מגדל העמק הרב יצחק דוד גרוסמן, ולקח חלק באריזת המזון לנזקקים.



מבצע "חג שבע לילדים" של עמותת 'מגדל אור' מתקיים זו השנה ה-13, ובמהלכו מחולקות למעלה מ-20,000 חבילות מזון לנזקקים לקראת הפסח, בסיוע חיילי צה"ל, אלפי תלמידי רשת החינוך "מגדל אור", חניכי תנועות הנוער, עובדי חברות מובילות במשק ואלפי מתנדבים נוספים שמצטרפים למאמץ.

במהלך הביקור אמר הרב גרוסמן כי- "אין לי מילים להודות ליאיר על הגעתו אלינו למבצע "חג שבע" שבו אנחנו מחבקים את כולם. אני חושב שעצם הדבר שאנחנו ביחד כאן כל הציבור, דתיים, חילוניים, אשכנזים וספרדיים, זה הביטוי המעשי של המהות של עם ישראל ואהבת לרעך כמוך".

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד אמר: "יבורך הרב גרוסמן על המפעל הנהדר הזה. אני רואה כאן את כל היהודים הטובים האלו שלא שואלים את עצמם איזה שבט הם, או איזה קבוצה הם או איזה מפלגה הם אלא רק מה עם ישראל צריך לפני החג, ובאים ומחבקים ואורזים ועושים מצווה גדולה שכולנו שמחים לעשות אותה ביחד".

לפיד הוסיף: "המדינה הזאת כבר עסוקה שבועות ארוכים כל הזמן בשנאה, ואנחנו צריכים להיות עסוקים באהבה. אנחנו צריכים להיות עסוקים במה שאנחנו באמת ובמה שמדינת ישראל באמת - שזה נתינה ועוצמה ואהבה, אהבת חינם ולדעת שכולנו פה ביחד ערבים זה לזה באמת. בשביל זה באתי לכאן ולכן אנחנו נמצאים פה ביחד".
יאיר לפיד וחרדים הרב גרוסמן קמחא דפסחא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד