ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הנהלת דגל התורה תתכנס לתכנן מפקד בוחרים

פרסום ראשון - לאחר ועידת דגל השבוע שעבר, יתכנסו ביום ראשון נציגי הנהלת המפלגה לתכנן את מפקד הבוחרים, עליו הוחלט

רבני דגל התורה בועידה, צילום: שוקי לרר
רבני דגל התורה בועידה, צילום: שוקי לרר

פרסום ראשון - ממשיכים קדימה: עם סיום ועידת דגל התורה השלישית בשבוע שעבר, קיבלו היום (ד') חברי ההנהלה הארצית של תנועת 'דגל התורה' הזמנה לישיבה שתתקיים ביום ראשון הקרוב, כשעל סדר היום יישום החלטות הועידה משבוע שעבר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בישיבת ההנהלה הארצית צפויים החברים לדון בנושא המפקד בתוך 'דגל התורה', עליו סוכם בועידה, והצעדים הראשונים לקידום המפקד. בישיבה צפויים המשתתפים לדון בנושא הקמת ועדות בנושאים שדובר עליהם בועידה, שיעזרו לנציגים ברחבי הארץ.

כזכור, בדיון סוער שנערך בשבוע שעבר ביום רביעי בועידת דגל התורה בחפץ חיים שאורגנה על ידי מזכ"ל המפלגה יעקב אשר, הכריז יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני כי "דגל התורה תמליץ לגדולי ישראל לצאת למפקד גדול כדי להוכיח את כוחה".

לדברי ח"כ גפני, "אנחנו ניכנס לגדולי ישראל ונגיד להם שזאת ההמלצה שלנו, וכמובן שנעשה מה שיראו לנו ונציג להם את הנתונים - לפני שנביא את זה לאגודת ישראל. במידה ונקבל את ההוראה הזאת ואגודת ישראל לא תשתף פעולה, אנחנו עושים את המפקד. נגיע לבחירות ונדע איפה אנחנו עומדים, כמה מצביעים יש לדגל התורה".

גפני הוסיף: "אני מאוד מקווה, ואנחנו קוראים להם לשתף פעולה עם הנתון הזה, שהוא הנתון הנכון ביותר. אם יש אצלם מישהו שאומר שהנתון לא נכון - אני מזמין אותם לשולחן שיביא נתונים אחרים. אלו הנתונים של יהדות התורה מהבחירות הקודמות.

"ועידת דגל התורה החלה במפקד שיוצג בפני גדולי ישראל ולאחר שנקבל את הסכמתם נפנה לאגודת ישראל לשיתוף פעולה, בכל מקרה אם ההוראה של גדולי התורה תהיה תשובה חיובית - אנחנו במסלול של מפקד בתוך דגל התורה", חזר גפני והצהיר.
דגל התורה מפקד בוחרים משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד