כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

יושפע שפע רב: לוחם השבת משרונה עובר למהדרין

בעלי קפה הנרי'ס במתחם שרונה, שהתפרסם לאחר שנקנס על סגירת חנותו בשבת - סוגר ופותח מסעדה בשרית בכשרות מהדרין

מתחם שרונה, צילום: נתי שוחט, פלאש90
מתחם שרונה, צילום: נתי שוחט, פלאש90

נלחם על השבת, וכעת ימכור מהדרין: עופר לייפרמן, שעמד במרכז הסערה כשהתעקש לסגור את חנותו במתחם שרונה היוקרתי בתל אביב בשבתות, ממשיך לעמוד איתן ולשמור את השבת, על אף חוסר הצלחה עקרוני של החנות.

לייפרמן, שסוגר את 'הנריס', סניף הרשת בו החזיק בזכיינות למכירת מאכלים חלביים, פותח בקרוב במקום מעדנייה ומסעדה, עם בשרים וסנדוויצ'ים שמקורם במטבחים ומפעלי ייצור כשרים למהדרין.

עופר לייפרמןצילום: עופר לייפרמן
עופר לייפרמן

כזכור, לפני שנה התעוררה סערה כשבעל עסק במתחם שרונה, פרסם והביא לידיעת הציבור את סדרת ההתנכלויות שעבר כיוון שהתעקש לסגור את חנות בשבתות, על אף שלא התנה זאת בחוזה עם המשכירים.

הסיפור עלה לכותרות, ושומרי שבת רבים התגייסו כדי לחזק אותו ואפילו היו שהציעו לספוג את הקנסות - אולם ההד הציבורי הביא לכך שבעלי המקום חדלו מהתעקשותם שימשיך ויפעיל את המקום בשבתות. כך שלמעשה הוא לא ספג שום פגיעה משמירת השבת.

בינתיים, מכירת הקרפים בשאר ימות השבוע לא צלחה, ועופר לייפרמן פונה כעת להקים את 'נתחים' - מעדנייה לממכר בשרים ופסטרמות, בארוחות סנדויצ'ים ועוד, בשיתוף עם השף שי עשהאל.

לא רק שהוא ממשיך לשמור את השבת במתחם, ולהפעיל את העסק למרות הקשים, בשיחה עם 'בחדרי' לייפרמן מספר כי המוצרים שימכרו בחנות יהיו למהדרין, כשכל המוצרים והבשרים מיוצרים במפעלים ובמטבחים שומרי כשרות ומחזיקי תעודות למהדרין.

"בתל אביב יש מי שיראה בעין לא-טובה אם החנות תכריז שהיא למהדרין, לכן באופן רשמי המקום יחזיק בתעודת כשרות רגילה, אבל אנחנו נקפיד שכל המוצרים יהיו למהדרין" אומר לייפרמן.

המסעדה החדשה:
מתחם שרונה מלחמות שבת בתל אביב מסעדת נתחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד