כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

השר אזולאי מתייחס לפרשת דרעי החדשה: "ש"ס לא במשבר"

הבכיר הראשון בש"ס המתייצב להגנת יו"ר התנועה, הוא שר הדתות. הוא מעביר מסר של הרגעה בנוגע למצבה הנוכחי של התנועה, ובנוגע לחקירה עצמה

השרים דרעי ואזולאי. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
השרים דרעי ואזולאי. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

דרעי מקבל גיבוי מבית: השר לשרותי דת דוד אזולאי התייחס במהלך מסיבת עיתונאים שערך היום (ד') במשרד הדתות, בעניין השקת המהפכה של רישום נישואין באינטרנט, לחקירת יו"ר שס השר אריה דרעי. אזולאי אמר כי "כל הדברים שמדברים עליהם אין להם שום כיסוי. אני מחזק את ידיו שימשיך להנהיג את התנועה ביד רמה".

השר אזולאי נשאל לגבי החקירה ואמר "אני מציע בוא לא ניכנס לעניין. אני רק יכול להגיד אנחנו מחזקים את ידיו של ידידי יו"ר תנועת שס, וגם אתה וכולנו יודעים, שאף אחד עדיין לא יודע שום דבר. כל הדברים שמדברים עליהם אין להם שום כיסוי. אנו מחזקים את ידיו של יור התנועה שימשיך להנהיג את התנועה ביד ברמה"

"ש"ס לא במשבר". צילום: ערוץ 7

אזולאי התיייחס למצבה של מפלגת ש"ס בצל החקירה ואמר "אני מציע לכם שתראו מה היה אתמול בוועידת הגנב, לתת מושגים איך התנועה מתפקדת בדרום. התקיימה אתמול ועידת הנגב, ובצפון צוות בכיר של משרד הדתות ביקר במירון, להערכות ללג בעומר. ואם זה משבר, אז אני לא יודע מה זה משבר".

אזולאי הוא הבכיר הראשון בש"ס שמתייחס לפרשה, העומדת בראש הכותרות בשבועיים האחרונים, נוכח הדיווחים על חקירת משטרה לחשדות בעבירות טוהר המידות, שעברו דרעי וכמה ממקורביו.

אתמול נחקרו לפחות שלושה בכירים, בהם שני מקורבים וותיקים לשר דרעי. הם שוחררו בתנאים, בין היתר נאסר עליהם ליצור קשר האחד עם השני. הבוקר, שבו החוקרים לעבודתם, ולפחות אחד הנחקרים זומן שוב.
דרעי אזולאי פרשת דרעי החדשה יוצא להגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד