י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המנגנים חגגו את נישואי מוישי רוט

צפו: הסולן והמנהל המוסיקלי של תזמורת "המנגנים", מוישי רוט, התחתן אמש באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק

המנגנים חגגו את נישואי מוישי רוט
רונן שטלצר

אמש (ג) זה קרה: הסולן והמנהל המוסיקלי של תזמורת "המנגנים" בא בברית הנישואין עם בחירת ליבו רחלי לבית משפחת יעקובזון, במתחם האירועים "כתר הרימון" שבבני-ברק.

את המתחם גדשו מאות אורחים ומוזמנים, רבנים, עסקנים, אישי ציבור וכל צמרת תעשיית המוסיקה החסידית. על החלק האמנותי הופקד אריק דביר בליווי תזמורת "המנגנים" ומקהלת "בעלי המנגנים", כשבמשך כל הערב עלו בזה אחר זה מיטב הזמרים והאמנים במוסיקה החסידית: אלי הרצליך, שלמה כהן, זאנוויל ויינברגר, מונה רוזנבלום, משפחת לאופר, חיים ישראל, ישי לפידות, אלי פרידמן, אבי אילסון, רולי דיקמן, מאיר גפני, החזן חיים-אליעזר הרשטיק, אבי מילר, ועוד רבים וטובים עם קומזיץ מיוחד ומרגש שנמשך אל תוך השעות הקטנות של הלילה, כשעל פסנתר כנף מרהיב אמן הקלידים אבי דרור ואף הופעת אורח של החתן בעצמו ששר וניגן.

במהלך הערב נרשמה הפתעה מיוחדת ומרגשת - שיר חדש שהלחין המלחין שמואל יפת בביצוע של כוכבי הזמר החסידי אלי הרצליך שלמה כהן ולוי פאלקוביץ'. אורח מיוחד שהגיע לאחל מזל טוב לחתן הצליח לעורר התעניינות רבה, המדובר במחנך הרב מרדכי בלוי יו"ר 'משמרת הקודש'. עוד נצפו: אלי ישי, מנהל התכניות של 'קול חי' בצלאל קאהן יחד עם חבריו לתחנה ידידיה מאיר, דוד קליגר, יואב דיליאון, יהודה שוקרון, דודי אינהורן, שדר 'קול ברמה' יוסי גיל, יענקי מייזליש, ינון פלח מ"קו עיתונות דתית", איש יחסי-הציבור תומר כהן, יצחק מאיר, פנחס ביכלר ממקהלת "מלכות", המעבד יהושע פריד, המעבד עמי כהן, אביעד גיל ומידד טסה, חיים-שלמה מאעייס, מאיר גרין, שמחה פרידמן, יעקב רוטבלט ממקהלת "ידידים", אלכסנדר מיטלמן והרשימה עוד ארוכה.

על ההפקה ניצח השותף וחברו הקרוב של החתן המנהל והמפיק של "המנגנים" שלום וגשל, כשעל ההפקה המוסיקלית הופקד המפיק ישראל לובין, כשאל השניים חובר המפיק מיכאל כפלין.

צילום: רונן שטלצר






























מוישי רוט המנגנים זמרים אורחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד