כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לעילוי נשמת הרב רפאל הלפרין זצ"ל: הגעלת כלים בזול, לרווחת הציבור

מיזם ייחודי של "אופטיקה הלפרין": עמדות להגעלת כלים בסבסוד יוצבו ברחבי בני-ברק, לעילוי נשמת הרב רפאל הלפרין זצ"ל • בסיוע ושיתוף פעולה עם עיריית בני-ברק

הגעלת כלים. צילום: פלאש 90
הגעלת כלים. צילום: פלאש 90

מיזם ייחודי לימי ערב חג הפסח יצא לדרך בשבוע הבא בבני-ברק: עמדות להגעלת כלים בפיקוח משגיח כשרות, ובמחיר מסובסד - 1 ₪ בלבד! יוצבו ברחבי העיר. היוזמה לע"נ הרב רפאל הלפרין זצ"ל, בחסות רשת "אופטיקה הלפרין" ובשיתוף עירית בני-ברק.

העמדות להגעלת כלים יוצבו ב-4 מקומות מרכזיים בעיר, על פי הפירוט הבא: בית כנסת הגדול ברבי עקיבא, כיכר אדלר (רחוב כהנמן 62), לנדאו- מרום שיר. ההגעלה תימשך 3 ימים- החל מיום ראשון הבא, ט' בניסן, ועד יום שלישי יא' בניסן.

מדובר בציוד חדיש ומשוכלל שנקנה לצורך זה על ידי "אופטיקה הלפרין", למען ולשירות כל תושבי בני-ברק. כמו כן, בכדי לאפשר לכלל התושבים המעוניינים ליהנות מהמחיר המוזל ולהגעיל כלים בהידור רב - העמדות תופעלנה ברציפות מ-10 בבוקר ועד 10 בלילה.

כאמור, המיזם מתקיים בשיתוף פעולה עם עיריית בני-ברק, שנתנה אפשרות להעמיד את עמדות הגעלת הכלים ב- 4 מקומות מרכזיים בעיר.

כל העמדות יהיו בפיקוח רבני ובכשרות מהודרת. האחראי על תפעול המיזם הוא, שימי מרציאנו שיתפעל את העמדות במהלך ימי הפעילות.

יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת "אופטיקה הלפרין", מסר כי השירות ינתן תמורת 1 ₪ בלבד ("גם עלות זאת, רק כדי שהציבור ישתתף במצווה") ובסבסוד מלא של רשת אופטיקה הלפרין, זאת כדי להקל בהוצאות הרבות של ערב החג, ולאפשר לכל תושב לקיים את מצוות החג בהידור מלא ובלי לחשוש להוצאות מיותרות.

לרשת "אופטיקה הלפרין" יש מסורת של שנים רבות ביוזמות שונות בערבי חגים להקלה על הציבור בהוצאות החגים, וכך היא עושה גם הפעם.

רשת "אופטיקה הלפרין" אימצה את הסיסמא מצוואת הרב הלפרין זצ"ל - "לשון הרע לא מדבר אלי", כפי שהיא מופיעה בבני-ברק ובמקומות רבים אחרים ברחבי הארץ, והיא תלווה גם את המיזם האמור.
הגעלת כלים אופטיקה הלפרין שקל אחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד