כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הותר לפרסום: עו"ד שלמה דרעי הוא המקורב שנחקר באזהרה

לאחר ימים ארוכים של איפול וכותרות מרומזות, הותר לפרסום שם מקורבו של שר הפנים שנחקר באזהרה אתמול והיום - עו"ד שלמה (מומו) דרעי, אחיו של יו"ר ש"ס ויזם נדל"ן מוכר • אחד הנחקרים, יזם נדל"ן מוכר מירושלים: "דרעי ידע שיחפשו אותו"

שלמה דרעי. צילום:  פלאש 90
שלמה דרעי. צילום: פלאש 90

הותר לפרסום: המקורב הבכיר שנחקר באזהרה בפרשת דרעי אתמול והיום (ד) הוא אחיו, עו"ד שלמה (מומו) דרעי, שחשוד במעורבות בפרשיות השוחד החדשות.

כזכור, דרעי האח העניק לפני שבוע ל'מקור ראשון' ראיון נרחב ומקיף, במסגרתו גולל את גירסתו לסיפורים שונים שהופצו באשר לקשרים הכלכליים בין האחים, ובין השאר פרשת המגרש המשותף בירושלים ובניית הדירה בספסופה.

במקביל, בצל גל הנחקרים סביב פרשת החקירה הפלילית של יו"ר שס השר אריה דרעי, מתפרסמת הערב בחדשות 10 שיחה של יזם נדל"ן ירושלמי המעורב בעסקי משפחת דרעי ואשר נחקר אתמול במשטרה והוא מספר על חקירת דרעי.

"הוא (אריה דרעי) רוצה לצאת מהתיק הזה בגלל שהוא נכנס... חזר לפוליטיקה, והוא לא רצה שיהיה לו את כל הבלגן הזה על הראש. הוא ידע טוב מאוד שברגע שהוא חוזר לפוליטיקה, יחפשו אותו בכל דבר. זו הבעיה עם החקירה הזאת. השאירו לכל עיתונאי זמן ונושאים להתעסק איתם".

"אתה יודע מה? נתן לאחיו בחינם. נגיד שככה - מה קרה? אני יודע שמתנה לקרוב פטורה ממס ולכן גם אם זה היה בחינם, זה פטור לגמרי. אגיד לך יותר מזה: אם הוא ייתן מתנה לאחיו, קרה משהו? אה. מה יש לחקור? הוא קנה - דווח, הוא מכר - דווח".
קבלן פרשת דרעי מומו דרעי פרשה משפחתית חקירה באזהרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד