ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

'יתד' על החתונה בהר הבית: חילול הקודש

ביומון הליטאי תקפו את בני הזוג שבחרו לקיים טקס נישואין על הר הבית וציינו כי מדובר ב"פרובוקציה חמורה"

הר הבית. צילום: פלאש 90
הר הבית. צילום: פלאש 90

יתד נאמן יוצא בהתקפה חריפה הבוקר (ה) בעקבות 'פרובוקציה' שנערכה אתמול - "טקס חתונה" חשאי בין בני זוג יהודים שהתקיים בהר הבית. בעיתון נכתב כי האירוע נעשה על ידי ארגון הזוי והוא מעורר חשש כבד מפני הסלמה ביטחונית, בפרט לקראת חג הפסח, כאשר המצב הביטחוני באזור רגיש במיוחד.

"פרובוקציה חמורה תוך חילול הקודש וחילול שם שמים. תחת מעטה סודיות נערך "טקס חתונה" לבני זוג יהודים בהר הבית, מקום אשר העלייה אליו נאסרה על-ידי כל גדולי ישראל זצוק"ל ויבלחט"א, בעוון איסור חמור של כרת, רח"ל. האירוע המדובר המצטרף לשרשרת פעילויות שמנסים לקדם ארגונים הזויים במטרה לפתות ולהכשיל יהודים בעלייה להר הבית, מעורר חשש כבד מפני הסלמה ביטחונית, בפרט לקראת חג הפסח הבעל"ט, כאשר המצב הביטחוני באזור רגיש במיוחד".

"טקס החתונה" החשאי, פורסם על-ידי אחת הקבוצות ההזויות הפועלות במקום, אשר דאגה לקיומו. 'הרב' והעדים נפגשו עם בני הזוג בכניסה להר, כאשר תוך כדי הליכה לאורך ההיקף המזרחי של ההר, בעת שהמבקרים עוקבים שהמשטרה אינה מבחינה בנעשה, עלו בני הזוג להר וערכו את "טקס החתונה" הפרובוקטיבי.

בארגון כתבו, כי "חופה בפועל בהר הבית היא אירוע חד פעמי בהיסטוריה, מאז חורבן הבית לפני 2,000 שנה", ואמרו כי קיומו של הטקס מהווה "הישג גדול נוכח האפליה האנטי-יהודית של הוואקף והמשטרה, שדוחה כל ביטוי יהודי באתר הקדוש".
חופה הר הבית יתד נאמן פרובוקציה סכנה בטחונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד