כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

עטור בטלית ותפילין: ההחלטה על הסגרת הרב ברלנד לישראל נדחתה לשבוע הבא

לאחר עיכוב של ארבע שעות - משפטו של מנהיג 'שובו בנים' נפתח הבוקר בבית המשפט ביוהנסבורג שבדרום אפריקה • חסידי הרב ותלמידיו סבבו את אולם בית המשפט עד להכרעת השופט, שהחליט לדחות את ההחלטה לשבוע הבא - כל הפרטים

הרב ברלנד באולם בית המשפט. צילום: .jacarandafm/News. S.A
הרב ברלנד באולם בית המשפט. צילום: .jacarandafm/News. S.A

היום (ה') בצהריים בשעה 16:00 נפתח משפטו של מנהיג 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, לאחר שהיה אמור להיפתח כבר בשעה 11:00. בתום הדיון החליט השופט לדחות את החלטתו בנוגע להסגרה לשבוע הבא.

הרב בלרנד בבית המשפט. צילום: .jacarandafm/News. S.A

חסידיו של הרב ברלנד היו דרוכים לקראת החלטת השופט, וסבבו את אולם בית המשפט במתח, לדעת האם הרב יוסגר לישראל או שישוחרר. החסידים אמרו 'תיקון הכללי' בכל השעות האחרונות, כהוראתו שהופצה בהקלטה מבית החולים.

לפי תלמידיו, בשעות הערב יובא הרב ברלנד לבית החולים, ואז יוחלט האם להותירו באשפוז או להעבירו למעצר. כאמור, בשבוע הבא יחליט השופט על עתידו של הרב.

צילום: .jacarandafm/News. S.A

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הרב ברלנד נעצר ביום חמישי בשבוע שעבר לאחר שעבר טיפול בבית חולים, אז הפתיעו אותו אנשי משטרה מיחידות מיוחדות, ועמם כפי הנראה גם נציגים מהאינטרפול, הארגון הבינלאומי לשיטור, שהיו שותפים לאיסוף המידע שהוביל ללכידת הרב.

צילום: .jacarandafm/News. S.A

הרב ברלנד נלקח מהמקום לתחנת משטרה, אולם בשל מצבו הרפואי ולפי בקשתו, הוחזר לטיפול בבית החולים.

לאחרונה אף דווחו מקורביו כי הרב הצליח להסתדר עם דרכון מקומי, אולם נראה שגם צעד זה, אם אכן נעשה, לא הצליח למנוע את המאמץ הבינלאומי ללכידתו, זאת לאחר שגם מהיעד האחרון - הולנד, ברח הרב רגע לפני שהחל הליך ההסגרה לישראל, כפי שהכריע בית המשפט המקומי.

.jacarandafm/News. S.A
, ,
הרב אליעזר ברלנד יוהנסבורג בית חולים תיקון הכללי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד