ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פקידת הבנק טעתה החסיד החזיר את הכסף

איש עסקים קיבל בשל טעות פקידה בבנק אלפי דולרים, והוא השיב אותם למנהלת הבנק המופתעת

פקידת הבנק טעתה החסיד החזיר את הכסף

איש עסקים חסיד סאטמר, שקיבל בטעות מפקידה בבנק סכום של $2,475 החזיר את הכסף לבנק וגרם לקידוש השם.

הרב יוסף ולדמן חסיד סאטמר ובעל חנות "סימיס אוף לונדון" בקרית יואל, הגיע אתמול (ד) לבנק "סטרלינג נשיונל בנק" במונרו, לבצע העברה של כסף, ולפדות מספר צ'קים קטנים.

"ביקשתי מהפקידה שתיתן לי את הכסף, בשטרות קטנים", אמר, "כדי שיהיה לי עודף לתת לקונים, מאחר ומיהרתי לא ספרתי את הכסף, רק דחפתי אותו לכיס והמשכתי בדרכי. כשהגעתי לחנות הוצאתי את הכסף מהכיס ופתאום אני רואה הרבה שטרות של כסף, כאשר הצ'ק שפרטתי היה בסך הכל, על סכום של 25 דולר. ספרתי שוב ושוב את הכסף, ובידי היו 2500 דולר.

"מיד הרמתי טלפון למנהלת הבנק וביקשתי לידע אותה על הטעות, אך היא היתה עסוקה מלדבר איתי והבטיחה לשוב אלי לכשתתפנה. חלפה שעה והיא לא שבה אלי, אז טילפנתי שוב לבנק וידעתי אותם על הטעות. האמת היא שיכולתי לשלשל את הכסף לכיס ואף אחד לא היה יודע כי כשבאתי לפרוט את הצ'ק, הפקידה לא בקשה ממני תעודה מזהה, היא רק ביקשה ממני לחתום מאחורי הצ'ק, חתמתי כנדרש, אבל מהחתימה שלי לא ניתן לזהות אותי, כך שאף אחד לא היה יודע שלקחתי את הכסף.

"הגעתי לבנק, והפקידה ומנהלת הבנק התפעלו שהחזרתי את הכסף, מאחר והם בדקו ומצאו שחסר להם בקופה סכום של $2,475. הפקידה שהיתה אסירת תודה התנצלה ואמרה כי הסתכלה רק על המספרים, ולא קראה את הסכום בשורת האותיות", סיפר וולדמן.
קידוש השם חסיד סאטמר בנק ארהב קרית יואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד