י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בורו פארק: שוד מיליונים בסיוע ציוד ישראלי

הקשר הישראלי: ציוד ישראלי אלקטרוני יקר ומתוחכם, סייע לכנופיית פורצים לשדוד מיליונים מבנק בבורו פארק

בורו פארק: שוד מיליונים בסיוע ציוד ישראלי
k

הקשר הישראלי: שוד של מיליונים בבנק בבורו פארק, נעשה בסיוע מכשור ישראלי משוכלל.

ציוד לשיבוש פעילות אלקטרונית בשווי 40,000$, ואשר אינו חוקי לשימוש בארצות הברית, סייע לשוד בסניף בנק HSBC בבורו פארק בסוף השבוע, כך דיווחו מקורות במשטרת ניו יורק, לאתר JPPDATE.

חוקרים מאמינים כי הפורצים חתכו את גדרות המתכת של חצר הבנק בציוד להמסת מתכות, אשר לא עושה שום רעש. לאחר מכן השתמשו בסולם לטפס אל גג של הבנק, שם הקימו אוהל קטן כך שלא יוכלו לצפות בהם מלמעלה.

הם חתכו את חוטי האזעקה. בדרך כלל האזעקות נשלטות על ידי אנטנות סלולר, אך בשלב זה, הפורצים הפעילו את ציוד שיבוש התדרים שברשותם, כך שהאנטנות לא הצליחו לקלוט איתותים ממערכת האזעקה, הסבירו הגורמים.

הפורצים המשיכו ופרצו דרך הגג אל חדרי הכספות, ושדדו למעלה מ-400,000 דולר במזומן, וכן פרצו קרוב ל-100 כספות של לקוחות הבנק, מהן שדדו מיליונים.

החוקרים עדיין מחפשים עובד הבנק בן 33, החשוד כי סייע לפורצים. ייתכן שהפורצים הם קבוצה של חמישה גברים ששדדו בנקים בניו יורק באותו אופן בשנים האחרונות, אומר מקור אחד.

שכנים המתגוררים ליד הבנק מתלוננים כי הטלפונים בביתם אינם עובדים מאז סוף השבוע האחרון. חברת הטלפונים המקומית אומרת כי ייתכן והציוד בו השתמשו הפורצים גרם לתקלה.

בינתיים, הבנק נותר סגור זה היום הרביעי ברציפות, בעוד משטרת ניו יורק ממשיכה לחקור את השוד המתוחכם.
ארהב בורו פארק שוד ישראלי משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד