כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שלושה קבלנים חרדים נחקרו בפרשת דרעי

שלושה קבלנים, אחיו העו"ד ובני משפחה קרובים • בסביבת השר תוהים - האם השר דרעי ייחקר בעצמו כבר לפני פסח?

להב 433, צילום ארכיון
להב 433, צילום ארכיון צילום: פלאש 90

פרשת דרעי: שלושה קבלנים חרדים נחקרו השבוע בלהב 433 בפרשה בה נקשר שמו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, זאת בנוסף לאחיו עו"ד שלמה (מומו) דרעי ובני ביתו.

ביום חמישי נחקר שלמה דרעי במשך כשש שעות, בפעם השלישית. ל'בחדרי חרדים' נודע כי השר דרעי עצמו צפוי לקבל זימון לחקירה בקרוב, אך טרם ברור האם זה יקרה לפני חג הפסח.

הנחקרים נחקרו באזהרה במשך שעות, ושוחררו בתנאים מגבילים. עו"ד שלמה דרעי דוחה את החשדות, ואומר ל'ישראל היום' כי - "כל עסקאות הנדל"ן שביצעתי דווחו כדת וכדין לרשויות המס".

לפי הדיווח ב'ישראל היום' הבוקר, החשד שחוקר צוות חקירה משותף למשטרה ולרשות המסים הוא לעבירות כלכליות הקשורות לנכסי המשפחה, ובמוקדו וילה שנבנתה במושב ספסופה בגליל, ששוויה מוערך ביותר ‭ 2.5-מ‬ מיליון שקלים.

כזכור, בדברים שנשא אתמול בגני התערוכה השר אריה דרעי, במהלך טקס הרמת כוסית לרגל החג של מרכז השלטון המקומי, הוא אמר - "אין זה סוד שאני עובר ימים לא קלים אבל אני והצוות שלי גם במשרד הפנים וגם במשרד הפריפריה, הנגב והגליל, עובדים כרגיל מבוקר עד לילה. ישיבות, סיורים וברוך השם גם הרמות כוסית לרגל החג.

"אמרתי מהרגע הראשון: אהיה מוכן לענות לכל שאלה מכל גוף של גורמי אכיפת החוק ואני חוזר על זה כאן שוב. אין לי ספק שגורמי אכיפת החוק פועלים ביושר ובנאמנות, עושים את עבודתם ובודקים כל דבר. אני אמתין לסיום החקירה בשקט ובסבלנות ובעזרת השם".
אריה דרעי פרשת דרעי שלמה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד